Lijkt me niet positief voor de wederopbouwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik bied me aan om het omhoog te krikken, maar dan wil ik wel zwart op wit dat ik geen alimentatie hoef te betalen
Klopt wel, stikt echt van de Oekrainers op tinder de laatste paar jaarquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:55 schreef Cruzinats het volgende:
De Oekraïense mannen vechten aan het front terwijl de vrouwtjes in west-europa aan het tinderen zijn.
Ik heb er 2 van gedaan, maar je moet wel geld hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:55 schreef Cruzinats het volgende:
De Oekraïense mannen vechten aan het front terwijl de vrouwtjes in west-europa aan het tinderen zijn.
Kunnen ook echt niet even een jaartje de benen gesloten houden hè?quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt wel, stikt echt van de Oekrainers op tinder de laatste paar jaar
Gezien jouw naam heeft er dan iemand anders voor je betaaldquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van gedaan, maar je moet wel geld hebben
Bro ik ben een 9/10 maar als het slot dichtgelast is maakt het ook niet uit dat je een meester sleutel hebtquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dat probleem hebben we in Nederland straks ook met incels als jij.
Zouden Nederlandse vrouwen ook ergens anders gaan doen als hier oorlog uitbreekt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:55 schreef Cruzinats het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |