SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook wel eens iets niet, maar het is niet dat ik er last van heb ofzo. Liever verkleedfans in zo'n park dan een bbq-fan als buurman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Sorry, ik snap echt niet dat je als volwassenen zo'n fan bent van boeken die duidelijk baby's eerste fantasieboek zijn (en daarnaast nog slecht geschreven ook), dat je daar in zo'n outfit gaat lopen.
DUSM-Vquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Medische encyclopedie of in de DSM-V?
Gnorf.quote:
Sluit het ene het andere uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik snap ook wel eens iets niet, maar het is niet dat ik er last van heb ofzo. Liever verkleedfans in zo'n park dan een bbq-fan als buurman.
Grootheidswaanzin dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogbegaafd.
Erudiet.
Welbespraakt.
Karaktervol.
Daadkrachtig.
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar wat loempiaatjes bakken dan.
Dat ik het niet snap, wil niet zeggen dat men het niet moet doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik snap ook wel eens iets niet, maar het is niet dat ik er last van heb ofzo. Liever verkleedfans in zo'n park dan een bbq-fan als buurman.
maar je wordt er wel in gezogen. En dat is toch prachtig voor kinderen, dat ze zichzelf kunnen vinden in een reeks boeken. Het zijn ook geen dunne boekjes ofzo. Vooral kinderen die geen fijne jeugd hebben of moeite hebben met zichzelf en andere kinderen, die hebben echt veel aan die hele wereld. Laat ze lekker. Is toch hartstikke mooi. kInDeReN LeZeN nIeT MeEr nEe DaT mOeT jE nIeT lEzEn Jammer alleen dat JK zich als een hysterische vrucht gedraagt maar goed. Als ik nu de boeken lees is het toch het alsof je een bontjas draagt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef essnhills het volgende: [..] Neuh vind ik ook niet Heerlijk om in weg te duiken, je zit zo in die wereld. Het is geen literair hoogstandje, maar dat maakt het niet slecht geschreven
Helaas niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sluit het ene het andere uit?
Ik las bere-kent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik het niet snap, wil niet zeggen dat men het niet moet doen.
Ik snap ook niet hoe men berekent wat de samenstelling van een planeet is, maar dat mogen ze van mij ook doen.
Frisse lucht genot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas niet.
Al is die buur al een tijdje geleden verhuisd. Kan m'n slaapkamerraam tenminste open blijven.
Die schrijfster is toch een foute vrouw?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar je wordt er wel in gezogen. En dat is toch prachtig voor kinderen, dat ze zichzelf kunnen vinden in een reeks boeken. Het zijn ook geen dunne boekjes ofzo. Vooral kinderen die geen fijne jeugd hebben of moeite hebben met zichzelf en andere kinderen, die hebben echt veel aan die hele wereld. Laat ze lekker. Is toch hartstikke mooi. kInDeReN LeZeN nIeT MeEr nEe DaT mOeT jE nIeT lEzEn Jammer alleen dat JK zich als een hysterische vrucht gedraagt maar goed. Als ik nu de boeken lees is het toch het alsof je een bontjas draagt.
Oh, dan las ik 'm wat anders dan je bedoelde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik het niet snap, wil niet zeggen dat men het niet moet doen.
Ik snap ook niet hoe men berekent wat de samenstelling van een planeet is, maar dat mogen ze van mij ook doen.
Hmm, nee heb ik niet dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogbegaafd.
Erudiet.
Welbespraakt.
Karaktervol.
Daadkrachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |