Wat ordinair zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
zoals je zusje vannacht om mijn piepie
Ik heb het meteen doorgestuurd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ordinair zeg
Leuk als je juffie dit leest
Het is beeldspraakquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ordinair zeg
Regionale spreektaal zekerquote:
Ik vul mijn flesje meestal thuis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over klacht? Wat doe jij als je dit meemaakt
Haha kijk deze met zijn flubberlichaampje @Mortaxx @Fok-it @Kaneelstokje @FlippingCoin @Flitsbezorger @Pharkusquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:12 schreef mschol het volgende:
mensen die een "gym" aka sportschool bezoeken zijn sowieso klachtwaardig
Flubberlichamen die de sportschool bezoekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha kijk deze met zijn flubberlichaampje @:mortaxx @:Fok-it @:kaneelstokje @:Flippingcoin @:flitsbezorger @:pharkus
Enige waar wij, echte sportschooldieren, voor op moeten passen, is dat we niet EXTREEM RECHTS worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Haha kijk deze met zijn flubberlichaampje @:mortaxx @:Fok-it @:kaneelstokje @:Flippingcoin @:flitsbezorger @:pharkus
en dan duke nukem als user icon wtfquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lolquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige waar wij, echte sportschooldieren, voor op moeten passen, is dat we niet EXTREEM RECHTS worden.
@:Tong80
https://www.theguardian.c(...)nto-a-rightwing-jerk
@Cockwhale heeft concurrentiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
Met hun mond uit de kraan drinken
En dan niet dat je eronder hangt en wat water opslurpen maar met de hele mond om de kraan zoals je zusje vannacht om mijn piepie
Bah
Z'n moeder schaamt zich ervoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ordinair zeg
Douche daar altijd naakt, zoals iedereen thuis. Vinden de andere mannen raar en heb de douche dus altijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
gym is voor gays en daklozen die daar douchen. normale mensen hebben daar niks te zoeken
Niet meer uit die kraan drinken. Ook niet los.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over klacht? Wat doe jij als je dit meemaakt
Maar de gays hebben jou wel gezienquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Douche daar altijd naakt, zoals iedereen thuis. Vinden de andere mannen raar en heb de douche dus altijd voor mezelf.
Nooit gays of daklozen gezien btw.
Begrijp nu wel waarom ik soms mensen met een pak bar le Duc of glazen fles san Pellegrino ziequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Niet meer uit die kraan drinken.
Walgelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ordinair zeg
Je zusje maakt de dop wel altijd goed schoon achterafquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:01 schreef Mortaxx het volgende:
Met hun mond uit de kraan drinken
En dan niet dat je eronder hangt en wat water opslurpen maar met de hele mond om de kraan zoals je zusje vannacht om mijn piepie
Bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |