Er zit wel strategie achter ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben Look Outside nu aan het doen, maar vind die mini bosses wel lastig zeg.
Het heeft mij nooit aangetrokken.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hollow Knight is echt zwaar overrated
Ninja Gaiden 4quote:Op donderdag 4 september 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het heeft mij nooit aangetrokken.
Over een maandje Little Nightmares 3.
Nee, want slechter dan deel 3 kan niet.quote:
ik wil 1 nog eens spelenquote:Op donderdag 4 september 2025 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het heeft mij nooit aangetrokken.
Over een maandje Little Nightmares 3.
Dat maakt het niet goedquote:Op donderdag 4 september 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want slechter dan deel 3 kan niet.
Ik ben aardig ver nu. Maar kan nog maar 3 nachten slapen omdat ik denk ik gewoon te veel aan het exploren ben en gewoon ga naar waar ik wil.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit wel strategie achter ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Je kan ook prima met twee beginnen. Die vond ik wel een stuk beter.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben aardig ver nu. Maar kan nog maar 3 nachten slapen omdat ik denk ik gewoon te veel aan het exploren ben en gewoon ga naar waar ik wil.
Ik moet nog best wat doen zo te zien, maar als ik na 3 dagen dood ga dan lijkt me dat wel heel vervelend zo'n timer.
Oja en mocht je het zelf als gespeeld hebben,Ik ben nog niet heel ver maar volgens mij is het in de spoiler niet wat het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Als je zo ver bent zeg het dan even. Ik heb wel de 'attack' optie nog, maar ik weet niet of die de juiste is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet heel ver maar volgens mij is het in de spoiler niet wat het lijkt.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je zo ver bent zeg het dan even. Ik heb wel de 'attack' optie nog, maar ik weet niet of die de juiste is.
Hier kijk ik wel naar uit. Hopelijk is de demo veelbelovend. Pax Augusta ook veel gespeeld inmiddels.quote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef ems. het volgende:
Anno 117: Pax Romana demo valt te spelen op steam!
Is het ook de enige DLC die komt?quote:Op zondag 7 september 2025 19:57 schreef PirE het volgende:
DLC van Indiana Jones uitgespeeld. Wel heel erg kort voor het gel, de puzzels waren wel tof deze keer.
Ik denk het wel, heb niks gelezen over nog meer DLC.quote:Op zondag 7 september 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is het ook de enige DLC die komt?
Hollow Knight in the binquote:Op donderdag 4 september 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
Hollow Knight is echt zwaar overrated
Jammer, thanks!quote:Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb niks gelezen over nog meer DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch maar een ander stuk eerst doen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik werd bij Look Outside afgemaakt inHeb je al companions? Dat duurde bij mij echt een tijdje voordat ik het door had. Maakt het op een gegeven moment wel makkelijker. Ik heb best wat mini bosses gekilld al. Taxidermy room kun je dan ook later doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch maar een ander stuk eerst doen
Geen idee hoe lang ik nog moet, maar volgens mij niet mega veel meer. Daarna even voor achievements kijken, maar ik weet niet of ik het constant opnieuw ga doen, want je kan ook verschillende verhaallijnen.
En ik heb nog niet genoeg ice cleaner... Dus kan die ice room niet helemaal doen nog.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik heb er 6 of 7 denk ik inmiddels. Ben verslaafd aan kruiswoordpuzzelsquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je al companions? Dat duurde bij mij echt een tijdje voordat ik het door had. Maakt het op een gegeven moment wel makkelijker. Ik heb best wat mini bosses gekilld al. Taxidermy room kun je dan ook later doen.
Geen idee hoe lang ik nog moet, maar volgens mij niet mega veel meer. Daarna even voor achievements kijken, maar ik weet niet of ik het constant opnieuw ga doen, want je kan ook verschillende verhaallijnen.
En ik heb nog niet genoeg ice cleaner... Dus kan die ice room niet helemaal doen nog.
En dat al redelijk op het begin? Dan heb ik iets fout gedaan, want ik heb er nu nog maar 4.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er 6 of 7 denk ik inmiddels. Ben verslaafd aan kruiswoordpuzzels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dat al redelijk op het begin? Dan heb ik iets fout gedaan, want ik heb er nu nog maar 4.
Waar ik nu ben,Ik ben heel lang in het appartement gebleven, dus kreeg veel mensen aan de deur. En daar zaten party members bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je alle benodigde items hebt, kan je idd naar het einde meen ik. Heb je je huisbaas al bezocht?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |