Heb wel lekker geslapen vannacht jaquote:
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
RommelDeBommelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:40 schreef essnhills het volgende:
Ik denk wel dat ik ergens vannacht even wakker werd van onweer?
Maar dat weet ik niet zeker
Hoor ik me daar in xe buitenluchtquote:
Ik werd meer even wakker met "hmm? Is dat onweer?” en weer weggezaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd wakker van het feit dat ik mijn eigen onderarm aan het afknellen was, daarna zorgde de onweer ervoor dat ik ook geen moment meer goed heb kunnen slapen
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje mwua.
Ik ben er.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.quote:
Genoeg vocht binnen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*duwt*quote:
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg vocht binnen?
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Voel je je wel iets beter dan nu?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdens de lunch werd ik helemal licht in mijn hoofd. Net even gelegen.
Een gemoedelijk zetjequote:
Reisdagen zijn gewoon rukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mogelijk gisteren te weinig gedronken inderdaad.
Ja, had ik wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je ook hoofdpijn hebt is dat heel aannemelijk.
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.quote:
30 bier moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet ook meer drinken, dan is de hoofdpijn ook altijd weg.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:16 schreef Ama het volgende:
Knakworstjes met bladerdeeg in de oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |