@TheStigsDutchCousin Helpquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw snoetje mag er best wezen hoor
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou voortaan m'n bek over de SEH. Zit ik er verdomme weer.![]()
Iedereen gaat 't overleven btw.
Voor jezelf of voor manlief?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
*Iedereen die mij persoonlijk aangaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht dat iedereen op de SEH het gaat overleven? Wat een positiviteit.
Man. Ik ben vooral taxi nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jezelf of voor manlief?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*Iedereen die mij persoonlijk aangaat
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik heb hoge verwachtingen nu.
Gun het iedereen dat ze gewoon naar huis kunnen vandaag
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.quote:
Auwquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Dat kan hard gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frontale botsing met de fiets, de ander lette niet op en zat op de verkeerde weghelft.
Yikes!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Teveel zoete shit gegeten de laatste weken. Eerst even wat afvallen.
Ik wil geen @dud0r worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen brownies in de bus voor jou?
Fiets op fiets of..?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |