SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
vliegen zonder bagagequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Ik denk dst het spannendste nog komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21:04 baggage opgehaald. Dat vond ik toch altijd het spannendste van vliegen.
Rond deze tijd is dat niet meer zo'n uitdaging.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dst het spannendste nog komt
Vanuit Brussel, dwars door België naar huis moetrn
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etcquote:
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je onderbroek prima vier dagen dragen. Achterstevoren en binnenstebuiten etc
En dan windjes laten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens de vlucht alle onderbroeken aantrekken
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.quote:
Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
NATTEKAT IS EEN PIRAAAAT
Oei nou doe ik het weer
Heul niet. Gewoon tactisch inpakken. Je hebt niet veel nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon weer op dezelfde dag terug vliegen.
goede reis het laatste stukkiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn weer bij de auto. Nu op weg naar huis.
Trustequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af.
Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |