Welnee! We gaan gewoon lekker langzaam maar tóch gestaag door.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:52 schreef pyl het volgende:
Tja, ik had beter nog een tijdje gewacht met het openen van dit deel.
Zo moet je het lezen. Het had de nodige consequenties voor mijnheer en voor zijn carrière.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:25 schreef Gellius het volgende:
Mijnheer sloeg meer aan op andere meneren, moe'k het zo lezen?
Mijnheers werk was een inspiratiebron voor John Cage.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Tokay het volgende:
Afijn, een gokje: is de te raden meneer John Cage?
O.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef pyl het volgende:
Mijnheers werk was een inspiratiebron voor John Cage.
Dat is geheel en al correct, Scrutinizer. Overigens deed mijnheer niet zoveel met atonaliteit. Hij verzon zelf nieuwe vormen, methoden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm. Die moderne/atonale contemporaine componisten zijn vaak Duits of Russisch maar de meneer op de foto lijkt me uit geen van beide landen afkomstig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Scherp!quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:25 schreef pyl het volgende:
Waarom moet ik nu aan Eddie Izzard denken?
Ik las 'flirterig'. Precieze jaartal kan ik niet achterhalen, maar ik denk dat je een prima schatting maakt Gwaen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:41 schreef Gellius het volgende:
Het is wel een wat filterig plaatje hoor. Mag ik 'm toch ergens in de jaren zestig positioneren?
Mevrouw veroorzaakte nogal wat geluidhinderquote:
Was mevrouw een fervent klompendanseres?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mevrouw veroorzaakte nogal wat geluidhindermaar niet met haar stem.
Geen danseres. Noch klomp, noch tap.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Was mevrouw een fervent klompendanseres?
Tel er nog twee wielen bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |