Oehquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Donna het volgende:
Dat betekent dus ook; werken in je ondergoed!
Geen rekening gehouden met de lange Nederlandersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit laatste hotel in Dublin is wel wat klein. Als ik op het toilet zit, zit ik met mijn benen zowat in de wasbak.
Eh nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Donna het volgende:
Dat betekent dus ook; werken in je ondergoed!
Handig voor een voetenbadjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit laatste hotel in Dublin is wel wat klein. Als ik op het toilet zit, zit ik met mijn benen zowat in de wasbak.
Ik wel. Heerlijk haha!quote:
Uh oke?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens corona heb ik altijd een gewone broek aangehad.
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is direct na de wekker zien dat een meeting is afgelast en meteen weer m'n ogen dicht doen voor een uurtje omdat ik echt verrot was
Niet alles draait om Ambarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is het niet eens met deze TT
Ik denk wel dat je hierdoor in de hel komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
Tijdens corona heb ik altijd een gewone broek aangehad.
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is direct na de wekker zien dat een meeting is afgelast en meteen weer m'n ogen dicht doen voor een uurtje omdat ik echt verrot was
Niet? Ik vind van welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet alles draait om Ambar
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede filmquote:
Ik was zwanger en in de ziektewet door zwangerschap haha. Heb toen ook niks meegekregen van thuiswerken etc.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werkte tijdens corona op het lab in de avond. Ik heb weinig mee gekregen van de hele heisa van corona, het leven ging gewoon door.
Ik had een intake voor een opdracht tijdens corona. Daar werk ik nu nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was zwanger en in de ziektewet door zwangerschap haha. Heb toen ook niks meegekregen van thuiswerken etc.
wat jij wilt uiteraard maar ik zou het van de zotte vinden, werk mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Lol. Nee, volledig thuiswerken, zoals het er staat.
leert hij maar mee eens te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja het had ook niet mijn voorkeur, maar het is ook van de zotte om duizenden euro's per maand af te tikken voor een pand terwijl er nog maar 3 mensen 3 dagen op kantoor zitten en de rest van het personeel hooguit 1 dag op kantoor is. Dat is gewoon zonde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
wat jij wilt uiteraard maar ik zou het van de zotte vinden, werk mee naar huis nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |