Bedankt he, nu heb ik weer trekquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week aan het plannen om lasagne te maken.
Gister was ik begonnen maar toen werd ik niet lekker, dus niet afgemaakt.
Heb al kiep in stukjes en gegaard
Een hele lading rode en gele uitjes gesnipperd en gebakken
Dus vanmiddag nog de champignons en oesterzwammen snijden en bakken, met knoflook uiteraard.
Bechamelsaus maken, kruiden en kaas erdoor.
De kiep, ui, paddestoelen erdoor. Courgette in plakjes roosteren.
En dan de lasagne in elkaar flansen
Dit is KSC, hier heb je altijd trek.quote:
Verhuizingkje maar weer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Groot voordeel van hongkong is trouwens dat ze zeer goed engels spreken en dat ook alles in het engels staat aangegeven
KSC, waar je altijd aan je trekken komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is KSC, hier heb je altijd trek.
Verkeerde forumquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
KSC, waar je altijd aan je trekken komt.
hue hue.
KPD is lekker in trek!quote:
Maar goed ook, al die vunzigheden vind ik toch alleen maar ongeheurd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de plek waar iedereen stiekem slowchat zonder jou.
Yv heeft wel een invloed op jou hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Maar goed ook, al die vunzigheden vind ik toch alleen maar ongeheurd.
Logisch ook want nog niet heel lang geleden was het gewoon Brits overzees gebied..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Groot voordeel van hongkong is trouwens dat ze zeer goed engels spreken en dat ook alles in het engels staat aangegeven
Beetje keeping up appearances he, straks leest ze dit topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv heeft wel een invloed op jou he
Ja klopt. Ik kom daar nooit trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je had/hebt apart toch nog Het Keldertje?
Zit al bijna 25 jaar op Fok zie ik nu
Ja morgenochtendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster is onderweg. Ze appte dat ze goed nieuws had. Moet haast wel een datum van verhuizing zijn....![]()
![]()
Dat bestaat allang niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Je had/hebt apart toch nog Het Keldertje?
Zit al bijna 25 jaar op Fok zie ik nu
Niet? Oh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bestaat allang niet meer.
Ik ook niet, het heeft me nooit getrokken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik kom daar nooit trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |