Yes, daar is goed over nagedacht. Ik heb in het vroege voorjaar wel de beplanting tegen het hek aan de achterzijde aangepast. Daar stond een langzame groeier, en die is nu al 80% dichtgegroeid met klimop en wilde wingerd.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:14 schreef Smallish het volgende:
En geen inkijk in je slaapkamer. Ook erg prettig
Zal ff balletje opgooien bij Six. Tot zover is Colin nog niet zo handig met kranen opendraaien maar dat is een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:57 schreef AnneX het volgende:
P.M. buitenkraan is vorstvrij? en een sleutel om kinderhandjes te verhinderen de kraan open te zetten? 😉
Wat werken jullie lekker door!
Wel kinderpleisters al wel in huisquote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Seven. het volgende:
….Tot zover is Colin nog niet zo handig met kranen opendraaien maar dat is een kwestie van tijd.
Colin is wel een grootverbruiker iddquote:Op woensdag 3 september 2025 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel kinderpleisters al wel in huis![]()
Lekker bezig!quote:Op woensdag 3 september 2025 19:36 schreef Seven. het volgende:
De dagelijkse update!
De warm waterleiding is aangelegd. De bestaande badkamer zit precies boven het platte dak van de aanbouw. Toeval wil dat we de gevel moesten herstellen nadat we de oude bijkeuken gesloopt hadden, waarbij de bestaande leiding tevoorschijn kwam. De aannemer was helemaal in zijn nopjes, de makkelijkst mogelijke aansluiting en de kortst mogelijke leiding via het plafond naar de douche. En er is een koud waterleiding gelegd via het plafond voor de buitenkraan. Die krijgt een afsluitkraan in de waskast.
Is toch niet zo een probleem dat kinderen de buitenkraan open kunnen draaien? Dat zijn nu echt 1 van de dingen waar we maximaal 1 keer per jaar de jongste op moeten corrigeren. Itt. Vele andere dingenquote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zal ff balletje opgooien bij Six. Tot zover is Colin nog niet zo handig met kranen opendraaien maar dat is een kwestie van tijd.
Zo te zien zijn beide leidingen geisoleerd. Lijkt me geen gevaar voor legionella. Als het water regelmatig gebruikt word(wekelijks) is de kans op een legionellabesmetting ook niet zo groot. Wat je wel moet voorkomen is dat er "dode leidingstukken" zitten naar de oude badkamer.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Naar aanleiding van deze foto vroeg ik mij af: was er niet een minimum afstand tussen koud- en warmwater leiding ivm legionella risico? Hier lijken ze strak tegen elkaar te liggen.
Nu is dat nog relatief eenvoudig te fixen; als het een levensbestendige woning is, lijkt legionella me wel iets om over na te denken?
Goede vraag! Bouwbesluit verwijst naar NEN normen waarin staat 30cm afstand, of de juiste isolatie (dat hebben wij dus).quote:Op donderdag 4 september 2025 10:12 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Naar aanleiding van deze foto vroeg ik mij af: was er niet een minimum afstand tussen koud- en warmwater leiding ivm legionella risico? Hier lijken ze strak tegen elkaar te liggen.
Nu is dat nog relatief eenvoudig te fixen; als het een levensbestendige woning is, lijkt legionella me wel iets om over na te denken?
Dankjewelquote:Op donderdag 4 september 2025 20:03 schreef AnneX het volgende:
Potverdrie wat kies jij mooie kleurencombi’s. 👍🏼
Zelfs de kleur groen en ik ben absoluut 👍🏼 geen groen mens.
De fabric zou mijn voorkeur zijn vanwege ‘diepte’.
Hoezo ga je googelen op reviews? om jezelf te overtuigen?
Ik ga vanaf nu voor het klussen preventief pleisters plakken op de plekken waar ik geen littekenweefsel heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe is de tussenstand met pleisters![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |