Als hij de ruimte krijgt is hij wel goed, maar dat geldt voor meer spelers.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mannetje? Waarom?
En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Naar mannetje? Waarom?
En dat 'door de ondergrens zakken' gaat ook wel een beetje zij eigen leven leiden hé. 2 intens slechte wedstrijd (wel op het EK, dat dan weer wel) maar verder natuurlijk ook best veel goede wedstrijden in de CL gespeeld tegen prima tegenstanders toch? Denk dat hij bij een Sevilla of Dortmund op het middenveld bijvoorbeeld prima mee kan.
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..quote:Op woensdag 3 september 2025 12:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zet hem op een middenveld met twee spelers die hem ontlasten en hij kan op hoger niveau best eens verrassen.
Dat is natuurlijk ook wel iets bij PSV, dat als de tegenstand groter is, het voor meer spelers lastig wordt, waardoor hij a. nauwelijks tijd heeft, maar b. ook heel weinig medespelers heeft waar hij de bal goed aan kwijt kan.
Sommigen lijken te vergeten dat voetbal een teamsport is. En dat terwijl Telstar dat nu net even in het Philips Stadion heel duidelijk heeft gemaakt met 11 spelers die individueel stuk voor stuk minder zijn, maar die als team PSV overklast hebben. Wat natuurlijk ook niet zou mogen, maar goed...
Ik verwacht hem niet bij Real Madrid. Maar er is vast een team in de top 5 competities waar hij prima in kan meedraaien.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
Hij is misschien meer gebaat met wat meer voetballend vermogen achter hem en naast hem, als de tegenstander keuzes moet maken heb je ook meer kans dat hij die ruimte wel krijgt en 2 slopers betekent ook weer 2 afspeelmogelijkheden minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat hij niet zo goed is dat je er 2 slopers voor gaat opstellen. Veerman is voor mij een beetje een gevalletje te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Er zal uiteindelijk best een club op de middenmoot/subtop van een Europese competitie komen, maar hij wordt er natuurlijk (langzamerhand) ook niet jonger op..
Dat zou voor zijn eigen carrière ook niet slim zijn. Al had ik hem graag (eerder in de window) verkocht.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltda906b94338eb414
Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
Tja Veerman kan je afschrijven dit seizoen. Hij kan zich nog wel opladen voor de CL. Maar ja daar heeft die het niveau weer niet voor.
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.quote:Veerman benadrukt dat hij zich altijd professioneel zal blijven gedragen. “Er zijn zoveel mensen die hier een mening over hebben. Als het dan niet doorgaat zijn er mensen die denken dat ik me slecht zal gedragen. Dat is gewoon niet waar, dat is gewoon onzin. Dat soort mensen moet ik gewoon lekker laten lullen, daar geef ik eigenlijk helemaal niks om.”
Hoop is uitgestelde teleurstelling. Vraag maar aan Sem die tegen Polen gewoon toeschouwer is.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef CR7 het volgende:
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.quote:Op donderdag 4 september 2025 08:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Kijk, zelfs Veerman vindt jou een mongool.
Wat is je punt nou precies dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Dat is gewoon onzin". Je zou je eigen speler na 3 jaar maar nog steeds niet kennen.
En "daar geef ik helemaal niks om". We merken het Joey.![]()
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.quote:Op maandag 8 september 2025 09:35 schreef Solispolar het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Schouten was gisteren wel écht absurd slecht zeg.. een mindere pot kan, maar het leek wel alsof hij ook gewoon niet wilde lopen. Het was net alsof ik de nummer 6 van de lokale bal op het dak zag lopenBlijf dan maar gewoon lekker thuis en focus je op PSV.. als minimale inzet al teveel gevraagd is.
Dat wisten we al hoor.quote:
Fijn dat je het zegt, want anders was het iedereen ontgaan.quote:Op maandag 8 september 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat wisten we al hoor.
Nee, Schouten is niet structureel zo slecht gelukkig, maar als het dan een keer echt slecht is dan mag dat ook gewoon gezegd worden.
Het kan natuurlijk ook dat jij geen verstand hebt van voetbal. Of gewoon een ordinaire trol bent.quote:Op maandag 8 september 2025 09:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goh misschien was seizoen 23/24 een mazzelpik seizoen (waar die niet eens uitzonderlijk was)? Ik noem maar wat hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |