Ik kijk naar de username en hoe deze normaal gezien dingen plaatst, als deze ineens 40 punten intelligentie boven het normale voor deze user laat zien, dan ga ik wel vraagtekens zetten bij de inhoud en hoe deze is opgesteld.quote:
Vertel… want we zijn het al aan het gebruiken maar waar leidt dat toe?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:33 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
AI is de ondergang van alles
Dat vrouwen overbodig rakenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vertel… want we zijn het al aan het gebruiken maar waar leidt dat toe?
Nee, nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dat vrouwen overbodig raken
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een prachtig door mens geschreven bericht.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:25 schreef DJKoster het volgende:
Ha, ik snap de verdenking hoor 😅 maar dit keer mag AI geen eer opstrijken, dit is 100% handgemaakt breinwerk.
AI is hier meer een handige rekenmachine die je soms ideeën aandraagt, maar het eigenlijke denken, filteren en kleur geven blijft toch bij jezelf. Ik vind het op FOK! wel grappig: sommigen gebruiken het slim als hulpmiddel, anderen zien het als een bedreiging, en vaak is het gewoon voer voor flauwe grappen. Hoe gebruiken jullie het zelf?
Goeie pokies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Dat vrouwen overbodig raken
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |