Ja ik weet wat het schip is maar persoonlijk heb ik liever dingen met wat meer kleur.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan.
Of het Witte Huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
Die Eiffeltoren lijkt me ook echt saai om te bouwen.
Influencers moeten ook eigenlijk ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
Nog nietquote:
Ja die is saai om te bouwen (MOC dan, set is er niet). Maar daarna kun je een vliegtuig bouwen en die is al wat minder saai en dan kan je dat vliegtuig zo helemaal bovenop die witte huisje naar de moeder laten crashen en DAT is echt helemaal NIET saai!quote:
Een DOOM setquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
overal bloederige minifigs met afgerukte beentjes en armpjes en zo
Zou kopen. Meteen.quote:
@CherryLipsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en losse hoofdjes met de meest afschuwelijke verminkingen erop getekend
En doorgaans zijn die figuren ook nog de grootste velvelen, dus de perfecte kandidaten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
quote:
Er is een bezem doorheen gehaald.quote:
Dat die achtervolgd wordt of dat ze zijn gedachten lezen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond die verwijderde posts van Karzai niet bepaald banwaardig
Nee die met kanker erin denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat die achtervolgd wordt of dat ze zijn gedachten lezen?
Daar krijg je niet gelijk een ban voor doorgaansquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die met kanker erin denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |