Hier heb ik echt nog nooit van gehoord op dit forum.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had nog een schaduwban kunnen zijn
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.quote:
Soort negeer-modus.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.
wel erg 1 tonig qua kleurquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Black Pearl van lego ziet er ook wel tof uit.
Ik vind het alleen jammer net als met Star Wars LEGO dat het zo saai is qua kleur. Het is gewoon allemaal zwart, zwart en nog meer zwart.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Black Pearl van lego ziet er ook wel tof uit.
Haha dat is wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je zelf niet dat je een ban hebt, maar niemand ziet je berichten.
Doet de naam eer aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer net als met Star Wars LEGO dat het zo saai is qua kleur. Het is gewoon allemaal zwart, zwart en nog meer zwart.
Ja ik weet wat het schip is maar persoonlijk heb ik liever dingen met wat meer kleur.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet de naam eer aan.
Of het Witte Huis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:05 schreef Ama het volgende:
Die Eiffeltoren lijkt me ook echt saai om te bouwen.
Influencers moeten ook eigenlijk ophouden te bestaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
Nog nietquote:
Ja die is saai om te bouwen (MOC dan, set is er niet). Maar daarna kun je een vliegtuig bouwen en die is al wat minder saai en dan kan je dat vliegtuig zo helemaal bovenop die witte huisje naar de moeder laten crashen en DAT is echt helemaal NIET saai!quote:
Een DOOM setquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
overal bloederige minifigs met afgerukte beentjes en armpjes en zo
Zou kopen. Meteen.quote:
@CherryLipsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en losse hoofdjes met de meest afschuwelijke verminkingen erop getekend
En doorgaans zijn die figuren ook nog de grootste velvelen, dus de perfecte kandidaten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou voor sommige mensen echt geen flikker uitmaken ook. Die zenden alleen maar en kijken helemaal niet of iemand op ze reageert.
Beetje hetzelfde als van die influencers die met die witte oortjes in op Youtube gaan staan te oreren. Dat straalt maar één ding uit: "Ik luister niet. Ik praat. En jij moet luisteren."
Dus daar ben ik snel klaar mee dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |