Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, en ik ben te lui om te sjouwen
Je hoeft toch niet per se huismerk cola te halenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.
Jawelquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se huismerk cola te halen
Wie is er komende maand jarigquote:Feliz cumpleańos! Bij La Cubanita vinden we dat een verjaardag gevierd mag worden en niet alleen met slingers. Daarom maken we van jouw verjaardagsmaand een echt feestje. In september zitten de cadeautjes niet in een doos maar op je bord. Alle septemberjarigen krijgen van ons een gratis Cuba Clásica menu cadeau. Of je nu achttien wordt of eenentachtig, als jij jarig bent trakteren wij. Want bij La Cubanita geldt: wie jarig is mag gratis tapas.
huehuequote:In september zitten de cadeautjes niet in een doos
Kun je gratis eten dusquote:
Hij haalt z'n Dusty vast bij de Wibro.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
Haha die politieagent in deze docu je ze maken alles schoon met Dusty. Ze spuiten alles in met Dusty en dan krijg je een schoon lab.
Ik denk dat hij Dasty bedoelt maar oké. Goede reclame voor de Wibra dit hehe.
quote:
quote:Actievoorwaarden
Je bent jarig in de maand september.
Enkel geldig op vertoon van het fysieke ID-bewijs, paspoort of rijbewijs.
(Digitale) kopieën zijn geen geldig bewijs.
Gratis Cuba Clásica voor de jarige.
Per jarige neem je 1 betalende volwassen gast mee.
Drankjes zijn voor eigen rekening.
Enkel geldig bij reserveringen in de actiemaand september.
Wil je verzekerd zijn van een plekje, reserveer dan tijdig.
Niet in combinatie met andere (kortings-)acties
https://lacubanita.nl/ikbenjarig
Ik haal altijd Dosty bij de Wabriquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij haalt z'n Dusty vast bij de Wibro.
Zitten hier toch genoeg vreetzakjes die graag onbeperkt willen snaaienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.
doe je het toch bij de zaak waar je dat wel haalt?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat ik de huismerk cola daar niet zo lekker vindt want het leek mij ook wel ideaal om gewoon mijn drinken allemaal te laten bezorgen.
Denk dat er maar weinig mensen zijn met gezond verstand die niet hetzelfde erover denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)jdens-gazadebat.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |