Ik ook alquote:
droge likjes zijn best vervelendquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan staat ie lang droog.
Nogal ja.quote:
quote:
Robocopquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd om te gaan gamen
Al moet ik eerst beslissen wat
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.quote:
Allemaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Militsioner playtestquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al uitgespeeld, alle achievements behaald.
Zaten 1 of 2 tussen die je moest plannen maar de rest was makkelijk te behalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaalal kan het zijn dat ik die ook wel platinum heb uitgespeeld
Gezondheidquote:
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.quote:
gewoon negeren zoals je gewend bentquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zat ik aan te denken. Maar mijn Steam backlog kijkt me boos aan.
Goeiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon negeren zoals je gewend bent
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil eigenlijk Pacific Drive nog wel een keertje spelen, maar die is praktisch onmogelijk om op disc voor de PS5 e krijgen
Ja op disc is die maar heel beperkt uitgebracht, volgens mij alleen maar als speciale editie bij maar een paar winkelsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de demo destijds gespeeld op PC. Ik vond het wel een leuke game.
PS5 games zijn regio vrij?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
Oh wacht, ik ben straks in de VS natuurlijk, misschien daar eens bij de Walmart kijken of die er ligt
Heb je zo'n dorst dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
picnic komt morgen met etendingen maar vooral heel veel drinken
Jaquote:
Begrijpelijk, zo laat ik ook eens in de zoveel tijd boodschappen door de AH bezorgen met als hoofdreden dat ik dan niet met statiegeld hoef te lopen klooienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja, en ik ben te lui om te sjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |