Ik heb geen 4 ton studieschuld of 2 ton schuld omdat ik geen zorgverzekering kon afsluiten die m'n ingegroeide teennagel dekte.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij bent in dagelijkse leven de hele dag bezig met onderwijs en/of zorg?
Afgelopen twee jaar hebben we geleerd dat land toebehoort aan de meest 'indigenous people' die er nog zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is de US van de huidige bevolking omdat daar in 1492 een Italiaan met Spaanse expeditie aan land kwam?
Bedoel je de Somaliërs met honderden neppe opvang en zorg centra die de Amerikaanse belasting betaler leegzuigen? Dan ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 ton studieschuld of 2 ton schuld omdat ik geen zorgverzekering kon afsluiten die m'n ingegroeide teennagel dekte.
Ze zijn in de VS inderdaad erg druk met onderwijs en zorg.
Gelukkig is er Obamacare voor iedereen... eh...
Voor vrijwel elk land op de wereld geldt dat er op een dag een bootje aankwam en dat het stuk land eigendom werd van die bootjemannen. Zo werkt het nu eenmaal in de historie. Groenland heeft sinds 2009 recht om zich onafhankelijk te verklaren maar wil nou net onder de Deense vlag blijven omdat dit land alle zorg en onderwijs voor ze betaalt. Het is op dit moment daarom tot op zekere hoogte Deens grondgebied. Aangezien Denemarken een EU land is, behoort het tot op zekere hoogte ook bij de hele EU. Dus ook bij Nederland. Een ding is zeker: van de VS is het in elk geval niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:55 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Hoezo is dat Europees grond? Omdat er toevallig wat bootjes 300 jaar geleden aan kwamen ?
Hoe groot is dat probleem nu echt?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:04 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Bedoel je de Somaliërs met honderden neppe opvang en zorg centra die de Amerikaanse belasting betaler leegzuigen? Dan ja.
Je zult waarschijnlijk ook geen '6-figure salary' hebben waar je amper belasting over hoef te betalen en het is ook aannemelijk dat je een stuk gezonder bent dan de gemiddelde Amerikaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 ton studieschuld of 2 ton schuld omdat ik geen zorgverzekering kon afsluiten die m'n ingegroeide teennagel dekte.
Ze zijn in de VS inderdaad erg druk met onderwijs en zorg.
Gelukkig is er Obamacare voor iedereen... eh...
Ja, toen niet maar nu wel. Dat kunnen ze tevens met hun immense leger afdwingen en verdedigen. Europa kan niets tegen Amerika.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is de US van de huidige bevolking omdat daar in 1492 een Italiaan met Spaanse expeditie aan land kwam?
Wat heeft dat met Somalische fraude te maken ?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe groot is dat probleem nu echt?
En als je een probleem met fraude of omkoping hebt, hoe zit dat dan met je sentiment richting de huidige president? Ik heb het over die president die eergisteren een dame die voor een tweede keer veroordeeld is voor wederom oplichting ook de tweede keer clementine gegeven
Lees mijn oproep. Europese leiders zijn lafbekken die niets gedaan krijgen. Het zijn wij, de burgers, die zelf initiatief moeten tonen. Heel simpel door niets Amerikaans meer aan te schaffen of naar dit land te reizen. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:07 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja, toen niet maar nu wel. Dat kunnen ze tevens met hun immense leger afdwingen en verdedigen. Europa kan niets tegen Amerika.
Ik keur de overname van Groenland niet goed maar het kan morgen als. Daar is de VS toe in staat. Wat gaan een Europese leiders ertegen doen. Niets. Misschien een ' boze tweet' of hooguit een brief waarin hun gezamelijke verontwaardiging in wordt geuit.
Het zit velen binnen Europese kringen (en laten we duidelijk zijn: bepaalde Europese kringen) héél hoog dat dit nu gebeurt en dat komt alleen door Trump.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:07 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja, toen niet maar nu wel. Dat kunnen ze tevens met hun immense leger afdwingen en verdedigen. Europa kan niets tegen Amerika.
Ik keur de overname van Groenland niet goed maar het kan morgen als. Daar is de VS toe in staat. Wat gaan een Europese leiders ertegen doen. Niets. Misschien een ' boze tweet' of hooguit een brief waarin hun gezamelijke verontwaardiging in wordt geuit.
Vreemde aanname. De democraten hechten juist wel waarde aan bondgenoten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit velen binnen Europese kringen (en laten we duidelijk zijn: bepaalde Europese kringen) héél hoog dat dit nu gebeurt en dat komt alleen door Trump.
Als niet Trump maar Harris in het Witte Huis zat, die voorstelde dat het vanuit geopolitieke belangen goed was als Groenland een onderdeel van de VS zou worden, dan zouden alle mensen die nu hysterisch staan te schuimbekken en stampvoeten (terwijl men tot kort geleden Groenland niet eens op een kaart kon aanwijzen) waarschijnlijk zeer instemmend reageren.
Ik weet er wel een paar hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hihi. Benieuwd welke fokkers dan nog achter hun Trumpgod staan
Ik stel nergens dat Europa echt iets kan doen tegen de US als het op een 1-op-1 confrontatie uitloopt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:07 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
Ja, toen niet maar nu wel. Dat kunnen ze tevens met hun immense leger afdwingen en verdedigen. Europa kan niets tegen Amerika.
Ik keur de overname van Groenland niet goed maar het kan morgen als. Daar is de VS toe in staat. Wat gaan een Europese leiders ertegen doen. Niets. Misschien een ' boze tweet' of hooguit een brief waarin hun gezamelijke verontwaardiging in wordt geuit.
En dan? Lekker nog meer van China of shitholes afhankelijk zijn. Immers hebben we onze eigen industrie om zeep geholpen. En dan zijn er idioten hier die schreewen dat we dan maar keen ASML machines moeten leveren aan de VSquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:10 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Lees mijn oproep. Europese leiders zijn lafbekken die niets gedaan krijgen. Het zijn wij, de burgers, die zelf initiatief moeten tonen. Heel simpel door niets Amerikaans meer aan te schaffen of naar dit land te reizen. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn.
En wij haten Trump alleen maar omdat wij blanke mensen onszelf haten vanwege onze blanke huidskleur toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit velen binnen Europese kringen (en laten we duidelijk zijn: bepaalde Europese kringen) héél hoog dat dit nu gebeurt en dat komt alleen door Trump.
Als niet Trump maar Harris in het Witte Huis zat, die voorstelde dat het vanuit geopolitieke belangen goed was als Groenland een onderdeel van de VS zou worden, dan zouden alle mensen die nu hysterisch staan te schuimbekken en stampvoeten (terwijl men tot kort geleden Groenland niet eens op een kaart kon aanwijzen) waarschijnlijk zeer instemmend reageren.
Wie ben je, HowardRoark z'n ongefilterde kloonaccount?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:15 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
En dan? Lekker nog meer van China of shitholes afhankelijk zijn. Immers hebben we onze eigen industrie om zeep geholpen. En dan zijn er idioten hier die schreewen dat we dan maar keen ASML machines moeten leveren aan de VS. Helemaal koekkoek. Als dat zou gebeuren staan de yanks morgen al hier om alles in te pakken en mee te nemen.
Niet afhankelijk willen zijn van China maar wel in je reet genomen worden door de VS?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:15 schreef Omnyakom220 het volgende:
[..]
En dan? Lekker nog meer van China of shitholes afhankelijk zijn. Immers hebben we onze eigen industrie om zeep geholpen. En dan zijn er idioten hier die schreewen dat we dan maar keen ASML machines moeten leveren aan de VS. Helemaal koekkoek. Als dat zou gebeuren staan de yanks morgen al hier om alles in te pakken en mee te nemen.
Bij China weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet afhankelijk willen zijn van China maar wel in je reet genomen worden door de VS?
Dan komt Trump straks weer met nog hogere tarieven omdat de handelsbalans met Nederland ongelijk is.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:10 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Lees mijn oproep. Europese leiders zijn lafbekken die niets gedaan krijgen. Het zijn wij, de burgers, die zelf initiatief moeten tonen. Heel simpel door niets Amerikaans meer aan te schaffen of naar dit land te reizen. Zo moeilijk kan dit toch niet zijn.
Canada weet het al; nu wij nog.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij China weet je tenminste waar je aan toe bent.
Onzin. China wordt nu nog in toom gehouden door een liberale wereld oorlog, met Liberale regels zoals vrije en eerlijke handel (hier houd china zich al minimaal aan, maar grotendeels doet ze wel mee). Maar op moment e VS deze orde verlaat en zich echt aansluit bij de autocraten, wat weerhoudt china ervan om net handelspartners en de landen waar ze uit komen net zo te onderdrukken en te behandelen als hun eigen onderdanen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij China weet je tenminste waar je aan toe bent.
quote:Trump, "if you dare defend your territory I'll tax my own citizens. Dont make me do it."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |