Ken jij de uitdrukking dwaasbanaanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Een keertje een paar tientjes of alle Wajong die je ooit in je leven gepakt hebt?
Hoezo vloekquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:03 schreef Cruzinats het volgende:
De wajong is zowel een vloek als een zegen voor zij die hem mogen ontvangen.
Nooit een Wajong gehad, altijd gewerkt voor mijn centen. Nooit echt de intelligentste banen en niet altijd een succes, soms ook acht verschillende banen gehad in een jaar, maar toch altijd door geploeterd en niemand enige tekst en uitleg schuldig geweest over mijn inkomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:57 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Wie van jullie heeft dat eens gedaan? Dan ben je echt een baas. Maar heb er denk de ballen niet voor
Niet meewerken aan het systeem. Fuck hun. Gewoon pakken wat ze je moeten geven en verder niet meedoen. Zo neuk je ze ipv dat zij jou neukenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nooit een Wajong gehad, altijd gewerkt voor mijn centen. Nooit echt de intelligentste banen en niet altijd een succes, soms ook acht verschillende banen gehad in een jaar, maar toch altijd door geploeterd en niemand enige tekst en uitleg schuldig geweest over mijn inkomen.
Dat kan ik tenminste wel zeggen.
Wat moet ik met die habbekrats? Als het je überhaupt al lukt om je vaste lasten te betalen houd je net genoeg over voor een blik erwtensoep voor de rest van de maand.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:32 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Niet meewerken aan het systeem. Fuck hun. Gewoon pakken wat ze je moeten geven en verder niet meedoen. Zo neuk je ze ipv dat zij jou neuken
Valt wel mee heb meer geld dan jij waarschijnlijk. Familie maakt je sterkerquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat moet ik met die habbekrats? Als het je überhaupt al lukt om je vaste lasten te betalen houd je net genoeg over voor een blik erwtensoep voor de rest van de maand.
Alles word tyfusduur.
Dan veel plezier ermee, het is je gegund.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Valt wel mee heb meer geld dan jij waarschijnlijk. Familie maakt je sterker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |