Ik zie het ergens nog gebeuren ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:36 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik voorspel een kabinet wat al gevallen is voordat WimLex er zijn plasje over heeft gedaan.
Mega extreem: PvdAGL - PVV en verder niets.
Een minderheidskabinet dus?quote:Op vrijdag 5 september 2025 04:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
PVV - VVD - JA21 , eventueel aangevuld met BBB.
Geef toe dat het met de huidige peilingen lastig gaat worden. Zat meer te zoeken naar een werkbare combinatiequote:
Wat je echter wel ziet is dat stijging bij de ene partij van die vier leidt tot daling bij de ander.quote:Op zondag 7 september 2025 01:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geef toe dat het met de huidige peilingen lastig gaat worden. Zat meer te zoeken naar een werkbare combinatie
Maar toch..... 29 October is nog ver, en er kan nog vanalles veranderen..... bijvoorbeeld...
PVV 35 - VVD 20 - en dan hoeven BBB en J21 ieder 10 zetels te halen en je bent er
Er kan nog van alles gebeuren, maar denk dat dit een nog redelijk realistische mogelijkheid is. Maar dan moeten er nog wel wat zeteltjes bijquote:Op zondag 7 september 2025 07:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat je echter wel ziet is dat stijging bij de ene partij van die vier leidt tot daling bij de ander.
Vrees echter dat zowel de VVD alsmede de PvdA/GL hier niet zo eentweedrie in zullen stappen.quote:Op zondag 7 september 2025 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:
PvdA / GL - CDA - VVD - D66.
Is denk ik het meest realistische. Ik hoop ook op een breed middenkabinet dat weer mensen weet te verbinden en niet polariseert.
In bovenstaand geval zal wel de VVD nog enige overtuiging behoeven om hierbij aan te sluiten nadat ze - waarschijnlijk - fors zijn afgestraft. Maar ik zie ze uiteindelijk vanuit “het landsbelang” wel aansluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |