Het gaat om circa 20 personen en het moeten dus kleine hoeveelheden zijn (want er is natuurlijk nog meer).
Heeft iemand een ideetje/receptje?
Mocht er iemand ook nog een recept hebben voor een kipsalade hoor ik het ook graag.
quote:caramelappels:
Op zondag 23 februari 2003 16:50 schreef Kyara het volgende:
smulweb en receptenweb heb ik al gezocht maar daar kan ik ook niks vinden.
ontdoe appels met een appelboor van hun klokhuis.
overgiet ze met caramel. (op 'n bakpakiertje, want caramel plakt nogal)
gat van 't klokhuis zou je vantevoren kunnen vullen met iets, en je zou de appels even met kaneel kunnen insmeren voordat je de caramel erover giet.
quote:1 appel pp is teveel. Bovendien eet dat niet echt handig tijdens een (staand!) buffet
Op zondag 23 februari 2003 16:54 schreef Jordy-B het volgende:[..]
caramelappels:
ontdoe appels met een appelboor van hun klokhuis.
overgiet ze met caramel. (op 'n bakpakiertje, want caramel plakt nogal)gat van 't klokhuis zou je vantevoren kunnen vullen met iets, en je zou de appels even met kaneel kunnen insmeren voordat je de caramel erover giet.
quote:een appelrecept, niet in de oven, minder dan 1 appel pp.. tjee jij maakt het ons wel makkelijk
Op zondag 23 februari 2003 18:01 schreef Kyara het volgende:[..]
1 appel pp is teveel. Bovendien eet dat niet echt handig tijdens een (staand!) buffet
anders maak je appelcompote ofzo? misschien met wat kaneel en krentjes? ( of smaakt dat laatste erbij bah? )
quote:neem dan 'n halve appel.
Op zondag 23 februari 2003 18:01 schreef Kyara het volgende:[..]
1 appel pp is teveel. Bovendien eet dat niet echt handig tijdens een (staand!) buffet
En jas er een flinke stok doorheen.
Jammer dat je oven het niet doet anders had je apple crumble kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |