Okquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik wil weer zomer en licht buiten tot laat ok
Beetje sus dit, wat heb je met kinderen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Hogwarts het volgende:
Hej fokkers van het goede leven 😄
Alles kids ??? 😉
Alles kits moet het zijn, autocorrectie, excuses en bedankt voor de oplettendheidquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Beetje sus dit, wat heb je met kinderen dan?
agreedquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Hogwarts het volgende:
Hej fokkers van het goede leven 😄
Alles kids ??? 😉
Vandaag een klachtje van mijn kant dat het weer te snel donker wordt 🫣 de zomer gaat te snel voorbij 😮💨
Ik vind dat jammer 🙄 want dan krijg je weer herfst 🍁🍂 en dan winter 🌩❄️ voordat het weer lente 🌹🌺🌻 wordt
Alleen autisten willen zomertijd afschaffen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:58 schreef Paddo het volgende:
Helaas. Het viel mij van de week ook al op. Bij een fietsrit rond half tien moest in verlichting op de fiets doen, wat sinds mei niet meer is voorgekomen.
Het kan alleen nog veel erger worden. Mensen willen de zomertijd afschaffen, en als dat gebeurt is het nog een uur eerder donker. Dus zonder zomertijd zou ik HALF AUGUSTUS om 20:30 fietsverlichting moeten gaan zoeken.
Falsequote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:15 schreef Invisibli het volgende:
Zit helmaal niemand op te wachten.
Vroeger geen besef van tijd dmv mobieltjes en dat je thuis moest komen als het bijvoorbeeld donker werd. Of ofdat je ging aanbellen en vragen of diegene kwam spelen ipv appen ❤️quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:16 schreef Näsenbar het volgende:
Jammer TS, nu moet je weer eerder thuis zijn na het buiten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |