Fijne avond.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Anyways, het voetbal roept. Fijne voortzetting nog
Vast niet. Zo woke zal Barbie nooit worden.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Robbie Williams - Let Me Entertain You
Welkom.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Honkbalseizoen is voorbij, dus ik sluit aan…
Goedenavondquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Nee hoor. Dat moet niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet die andere B-kant binnenkort ook weer eens draaien
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Taylor Dane - Tell It To My Heart
Gezellig. Was het overall een goed seizoen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat moet niet.
Je bent niets verplicht.
Nee, het was behoorlijk dramatisch met op de valreep dus het overlijden van 1 van onze vaste groep aanwezigen op de tribune…quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig. Was het overall een goed seizoen?
Oh ja, dat laatste had je verteldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was behoorlijk dramatisch met op de valreep dus het overlijden van 1 van onze vaste groep aanwezigen op de tribune…
Met het wegvallen van de sponsor was het te voorzien.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat laatste had je verteld![]()
Wat jammer dat het geen fijn seizoen was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
Soulsister - The Way to your heart
Klopt. En ook niet André Hazes.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Leuk die AI resultaten:
1. Wat mag je niet eten bij lage bloeddruk?
Neem geen extra zout als je een lage bloeddruk hebt.
2. Hoe kan ik mijn bloeddruk verhogen na het eten?
Gebruik meer zout .
Ben benieuwd of ze bij hoge bloeddruk extra zout adviserenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Leuk die AI resultaten:
Gebruik meer zout .
Ja, het is lang niet altijd feilloos... Ik weet niet beter dan dat te veel zout slecht is voor de bloeddruk. Drop kun je beter ook vermijden, zeker de zoute variant.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Leuk die AI resultaten:
Gebruik meer zout .
Dat is zo bij hoge bloeddruk. Bij lage bloeddruk is wat zout juist niet slecht.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is lang niet altijd feilloos... Ik weet niet beter dan dat te veel zout slecht is voor de bloeddruk. Drop kun je beter ook vermijden, zeker de zoute variant.
Ik heb nu 3 keer na het eten van een pizza (= witbrood) met ansjovis, kappertjes en olijven last gehad van postprandiale hypotensie, waarbij ik dus een lage bloeddruk krijg en dan omkukel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is zo bij hoge bloeddruk. Bij lage bloeddruk is wat zout juist niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 keer na het eten van een pizza (= witbrood) met ansjovis, kappertjes en olijven last gehad van postprandiale hypotensie, waarbij ik dus een lage bloeddruk krijg en dan omkukel.
Witbrood bevordert een lage bloeddruk en zout dus kennelijk ook. In mijn geval in ieder geval wel…Wist niet dat dat kon gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Daardoor lag ik een paar jaar geleden op de intensive care hartbewaking, omdat ze dachten dat ik een hartklapper had gehad en daardoor in elkaar gezakt was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat dat kon gebeuren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daardoor lag ik een paar jaar geleden op de intensive care hartbewaking, omdat ze dachten dat ik een hartklapper had gehad en daardoor in elkaar gezakt was.
Ik had slechts een (wit) broodje haring gegeten en werd daardoor dus onwel…
Dan ben je er wel érg gevoelig voor. Ik heb ook nooit geweten dat witbrood bloeddrukverlagend werkt. Ik wilde daar eigenlijk net mee gaan stoppen...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daardoor lag ik een paar jaar geleden op de intensive care hartbewaking, omdat ze dachten dat ik een hartklapper had gehad en daardoor in elkaar gezakt was.
Ik had slechts een (wit) broodje haring gegeten en werd daardoor dus onwel…
Yep, heb na het eten van een broodje hamburger ook al eens op de parkeerplaats van een Burger King langs de snelweg bij R'dam voor pampus gelegen met gekneusde ribben en tanden door kijn lip als gevolg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gelukkig een meevaller dus.
Maar dan heeft dat dus wel een enorm heftig effect op je.
Blijft uitkijken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |