Moriaantje zo zwart als roetquote:
Mag zeker ook niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moriaantje zo zwart als roet
Ging uit wandelen zonder hoed
En de zon scheen op zijn bolletje
daarom droeg hij een parasolletje
Ja komt er hier ook opeens zo'n rammelige roestbak binnenrijdenquote:
Ach niks mis mee zolang Moriaantje niet op roverspad is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moriaantje zo zwart als roet
Ging uit wandelen zonder hoed
En de zon scheen op zijn bolletje
daarom droeg hij een parasolletje
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach niks mis mee zolang Moriaantje niet op roverspad is.
Blonde meisjes weghouden en hij kan nog tot tien tellen ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach niks mis mee zolang Moriaantje niet op roverspad is.
Heb je nou inmiddels iets van duidelijkheid gekregen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kamer naast me is lekker muziek aan het luisteren. Al verschillende nummers van Metallica en Iron Maiden gehoord
Aankloppen en vragen of je mee mag doen? Wel wat lekkers meebrengen natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kamer naast me is lekker muziek aan het luisteren. Al verschillende nummers van Metallica en Iron Maiden gehoord
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je nou inmiddels iets van duidelijkheid gekregen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kon nog geen datum geven, wel dat ze vrijdag als ze hier heen komt meer weet.
Ze vind het zelf ook te lang duren, maar daar koop ik natuurlijk niks voor.
Die spanning verklaart natuurlijk wel een beetje die droom van vannacht...
Ik heb al gezegd dat het best harder magquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aankloppen en vragen of je mee mag doen? Wel wat lekkers meebrengen natuurlijk
Kwam wel deze TT tegen van @Haagsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet meer waarom dat isMisschien kan onze archiefdoorspitter @:ltvdk dat nog achterhalen
Hmpf maar goed over twee dagen zou je dus echt met 100% zekerheid meer weten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen maar even aan het werk doorgeven, dat ik hier best wel veel last van heb. Heb dus misschien voor niks al verlof aangevraagd voor komende week.
Al merk ik wel dat ik door dit alles wel toe ben aan een week vrij...
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet meer waarom dat isMisschien kan onze archiefdoorspitter @:ltvdk dat nog achterhalen
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net met wat hulp van FranticDJ en al z'n gereedschap een huis in de vorm van een wijnvat voor je gebouwd. Vind je het wat?
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Is een leeg horloge een geldig excuus om op de bank te blijven liggen ipv sporten?
Dan weet ik meer. Nog steeds niet zeker of ik een datum heb...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmpf maar goed over twee dagen zou je dus echt met 100% zekerheid meer weten.
Hmpf zal voor je duimen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan weet ik meer. Nog steeds niet zeker of ik een datum heb...
Nee poephoofd. Nog niet een halfquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Is een leeg horloge een geldig excuus om op de bank te blijven liggen ipv sporten?
Jij wou een kat!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
Pfff Hedwig is ook weer lekker irritant bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |