Ja JA AJA JA door de spreidingswet en dan steeds groter, tot ieder dorp een asielzoekers wijk heeft met een eigen asielzoekburgemeester en ieder dorp een eigen moskee met eigen asielgeit weilanden en eigen burka winkelsquote:Geert Wilders: ‘Nederland wordt één groot asielzoekerscentrum’
De Tweede Kamer gaat woensdag in debat over de ontstane kabinetscrisis.
PVV-leider Geert Wilders gaat in debat met Rob Jetten.
Dus je bent het met hem eens, maar HIJ mag het niet zeggen,quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zolang asiel crisis rond vaart, blijven PVV met blonde leider onzins uitkramen.
Blijven ook veel zaken achter die ook nodig aandacht verdienen en opgelost worden (letterlijk en figuurlijke).
Alleen is de waarheid te eng voor sommige mensen, daarom stemmen ze op PVV.. Of zijn ze gewoon een egoïsten Nederlander geworden.
p.s. Ik vind ook dat hele asiel op schop moeten, strenger en asiel moeten plek in Nederland verdienen door actief integratie en norm, waarden en Nederlands kunnen.
Niet op volgende PVV manier..
wat is de nieuwswaarde van groen links dat er een Amsterdamse wethouder met een KLM business class vlucht op weg naar een ander continent is voor een bezoekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is de nieuwswaarde van het zoveelste nikszeggende X-bericht van Wilders?
als er geen woningen gebouwd worden dan zal dat nooit lukken ,quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
Z
p.s. Ik vind ook dat hele asiel op schop moeten, strenger en asiel moeten plek in Nederland verdienen door actief integratie en norm, waarden en Nederlands kunnen.
Het is goed dat de probleem benoemd worden, maar de juiste oplossing waar Wilders aanbied, ben ik niet eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dus je bent het met hem eens, maar HIJ mag het niet zeggen,
wonderlijk , vreemd eigenlijk
Of je bent het met hem eens , of je bent het niet met hem eens , maar ertussen in is raar
Ik ben het wel met je eens dat er nog meer ook urgente problemen zijn als woningnood
Is er niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is de nieuwswaarde van groen links dat er een Amsterdamse wethouder met een KLM business class vlucht op weg naar een ander continent is voor een bezoek
kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je met ander manier ook ver kan komen. Bijvoorbeeld door de asielzoeker laten bewegen actief deelnemen met samenleving. Wie weigert actief deelnemen, wordt uitgezet.
Het moet wel op juiste manier gedaan.
De grootste probleem op dit moment is dat er geen partij die op de verantwoordelijk manier doet en bereid op deze thema nemen.
quote:Trouwens voor PVV is asiel hun bestaanszekerheid. Wanneer de hele asiel probleem opgelost worden, verdwijnt PVV van toneelpodium.
prima tochquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar nog steeds mijn vraag niet beantwoord.
Eigenlijk is heel simpel..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
Groen links en D66 doen niets dan ze doodknuffelen , en steeds meer en meer en geen huizen bouwen , dan loop je VAST
[..]
[..]
prima toch
als er genoeg brood is dan kan de bakkerij sluiten, maar als we niet willen bakken , Tja
Dus woningen bouwen, hele dorpen ,in het weiland ja
ja prima, maar begin dan maar HEEEEEL snel met bouwenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel simpel..
Bouw gewoon 1 miljoen huizen bij. Met formaat van 65m2, 85m2 en of 110m2 groot. 40% in randsteden en de rest elders.. Dat is al voldoende.
Het is een mens die graag zichzelf moeilijk maken. Dus zitten we gewoon met deze shit staan.
woon jij in Qatar ??quote:De asiel kan daarbij helpen, door deze mensen gebruiken voor de bouwen van huizen
ik denk dat jij eerder terug gaat naar je makerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Over 5 a 10 jaar gaan ze gewoon terug naar herkomst van land.
Dat past niet binnen bestaande wetgeving. Oa stikstofbeleid etc. Daarnaast is de ruimte er simpelweg niet echt in Nederland, zeker niet in de randstad.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel simpel..
Bouw gewoon 1 miljoen huizen bij. Met formaat van 65m2, 85m2 en of 110m2 groot. 40% in randsteden en de rest elders.. Dat is al voldoende.
Maar er komt ook meer bij kijken. Zoals energienetwerk, arbeidsplaatsen... enzo.
Als je de cijfers er op naslaat gaat er nauwelijks iemand terug na 5-10 jaar. En omdat migranten over het algemeen een groter gezin krijgen dan autochtonen maak je het toekomstige probleem daarmee alleen maar groter. En dan heb ook nog de nareizigers die erbij komen.quote:De asiel kan daarbij helpen, door deze mensen gebruiken voor de bouwen van huizen. Over 5 a 10 jaar gaan ze gewoon terug naar herkomst van land. (Ze mogen al hun zakgeld meenemen zonder belasting over betalen.
Huis komt vrij.. voor de Nederlanders.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:39 schreef sanger het volgende:
En omdat migranten over het algemeen een groter gezin krijgen dan autochtonen maak je het toekomstige probleem daarmee alleen maar groter.
En dan heb ook nog de nareizigers die erbij komen.
Natuurlijk niet , geen mens, waarom zouden ze , je hebt dan in het oude land niets meer te zoeken hequote:Als je de cijfers er op naslaat gaat er nauwelijks iemand terug na 5-10 jaar.
Nee dat is niet het probleem, wat ik gemerkt heb is dat men heel erg graag meegaat doen en wil integreren en taal leren en gelijk werk zoekenquote:En dan heb je het nog niet eens gehad over moeite met aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden, bereidheid tot integratie (bv de taal leren) en de overlast die migranten met zich meebrengen volgens autochtonen.
Zolang de huidige wetgeving dat toelaat. ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat past niet binnen bestaande wetgeving. Oa stikstofbeleid etc. Daarnaast is de ruimte er simpelweg niet echt in Nederland, zeker niet in de randstad.
En waarom zou het wel kunnen (en moeten voor asielzoekers) maar niet om de wachtlijst voor de eigen jeugd? Het is juist dit wat de PVV populair maakt, omdat de PVV als enige op lijkt te komen voor de Nederlanders.
[..]
Als je de cijfers er op naslaat gaat er nauwelijks iemand terug na 5-10 jaar. En omdat migranten over het algemeen een groter gezin krijgen dan autochtonen maak je het toekomstige probleem daarmee alleen maar groter. En dan heb ook nog de nareizigers die erbij komen.
En dan heb je het nog niet eens gehad over moeite met aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden, bereidheid tot integratie (bv de taal leren) en de overlast die migranten met zich meebrengen volgens autochtonen.
Welk maker? Het duurt nog even voordat ik doodgaan. Tenzij het lot anders beslist.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat jij eerder terug gaat naar je maker
je moet wel een beetje reel blijven he
Integratie weer nationaliseren en de GGD daar een flinke zak geld voor geven?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Het is goed dat de probleem benoemd worden, maar de juiste oplossing waar Wilders aanbied, ben ik niet eens.
Voor Wilders is een botte bijl de oplossing.
Ik vind juist dat je met ander manier ook ver kan komen. Bijvoorbeeld door de asielzoeker laten bewegen actief deelnemen met samenleving. Wie weigert actief deelnemen, wordt uitgezet.
Het moet wel op juiste manier gedaan.
De grootste probleem op dit moment is dat er geen partij die op de verantwoordelijk manier doet en bereid op deze thema nemen.
Trouwens voor PVV is asiel hun bestaanszekerheid. Wanneer de hele asiel probleem opgelost worden, verdwijnt PVV van toneelpodium.
De politiek moet een keus maken wat ze wilquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Integratie weer nationaliseren en de GGD daar een flinke zak geld voor geven?
Onzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De politiek moet een keus maken wat ze wil
Of heel Nederland volzetten met asiel kampen ( spreidingswet) en het lachertje van Europa worden met al die ellende of woningen gaan bouwen in weilanden
Ja ik weet dat Groen Links het gras van strontweilanden ook natuur vind,
maar +50% van Nederland is gras he
Beetje erg veel
Dus de spreidingswet moet doorgaanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:44 schreef Hanca het volgende:
We horen nu al 25 jaar dat het binnen 5 jaar zo is, de klok blijft hangen.
En verder heeft TS zijn feiten niet op orde, niet over AZC's en niet over GL.
quote:AI-overzicht
Begin 2025 wachten ongeveer 18.720 tot 20.360 statushouders op een woning, terwijl ze verblijven in opvangcentra zoals asielzoekerscentra (AZC's).
Dit aantal is het gevolg van de grote woningnood en de taakstellingen die gemeenten niet tijdig kunnen volbrengen, waardoor er een aanzienlijke achterstand is ontstaan in de huisvesting van statushouders.
Waarom wachten statushouders op een woning?
Woningnood:
De huizenmarkt in Nederland is zeer krap, waardoor het moeilijk is om passende woonruimte te vinden, ook voor statushouders.
Taakstellingen:
Gemeenten krijgen jaarlijks een taak om een bepaald aantal statushouders te huisvesten, maar slagen er vaak niet in om deze aantallen te behalen.
Dat blijft dus niet zo met de spreidingswet, dan zijn er geen hotels en andere noodopvang meer nodig en wordt het dus vele malen goedkoper en beter geregeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dus de spreidingswet moet doorgaan
de statushouders wonen nog steeds in de asiel opvang en hotels en dat blijft zo
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |