Je kent het wellicht: vloggers op YouTube reageren op South Park of Family Guy en kunnen daarmee nogal wat kijkers aantrekken en zodoende verdienen aan hun contents.
Bekijk deze YouTube-videoDeze gasten doen het bijvoorbeeld goed. Zo stoned als een garnaal lachen ze om o.a. South Park compilaties. Ik kijk dit weleens. Die gasten lachen heel aanstekelijk en daardoor ga ik mezelf ook een beetje vrolijker voelen.
En dan heb je ook nog douchebags zoals deze:
Bekijk deze YouTube-videoMet dat hoge lachje (vanaf 1:10 begint hij daarmee en dat doet hij ook in andere videos) trekt hij wel viewers. Alleen het is overduidelijk fake. Ik krijg het idee dat hij stikjaloers is op zijn vriendin. Dat mensen tegen hem hebben gezegd "Wat een leuke positieve goedlachse vriendin heb jij zeg!" en daar heeft hij vervolgens de pest in, want hij wilt dat ze zoiets over hem zeggen. En dus gaat hij samen met haar reactie-video's voor YouTube maken en daarbij lacht hij dan expres harder en hoger dan zij, en hij gelooft daarbij serieus dat het publiek hem leuker vindt dan haar. Zij stemt in om dagelijks meerdere video's op YouTube te publiseren, want dan wordt ze tenminste niet door hem in elkaar geramd.
Dat speculeer ik natuurlijk. Echter waar ik wel vrij zeker van ben, is dat die gozer nogal narcistisch is. Ik ben zelf persoonlijk iets te vaak met dat soort lui in aanraking gekomen. Ze hebben weliswaar allemaal hun eigen (sneue) quirks, maar het valt mij op dat hun lichaamstaal en de manier hoe ze kijken opvallend gelijkend is.
Ik heb nog wat leuke South Park video's voor hem. Zolang hij zich niet realiseert dat hij daar zelf nogal op lijkt, moet hij er vast hoog en hard om lachen.
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-video