SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 27-08-2025 10:11:13 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
euhmmmquote:Abonnement wijzigen
Je kunt helaas niet je abonnement wijzigen, dit kan weer vanaf 27 augustus 2025.
Ook lekker vroegquote:
En misschien ook even laten bloeden voor de schade aan dat poortjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Ja dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 06:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En misschien ook even laten bloeden voor de schade aan dat poortje
Het zijn ook wel heel vaak dezelfde types die het proberen. Fatsoenlijk met geld omgaan is blijkbaar heel lastig voor ze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit dat programma Overtreders weer te kijken. Dan heb je van die mensen die een poortje intrappen op het station om zwart te rijden, en vervolgens vertellen ze dat ze geen geld meer hebben om hun OV op te laden. Aan de ene kant vind ik dat wel zielig, en help je die mensen niet met een boete geven. Maar ja je kunt het ook niet laten gaan, en misschien moeten ze leren beter met hun geld om te gaan.
Kan me bijna niet voorstellen dat je in Nederland, met de hoogte van de uitkeringen, echt helemaal niks overhoudt voor een metrokaartje als je een beetje fatsoenlijk met je geld omgaat.
Dotjequote:
Hey Stigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Leuke verjaardag gehad?
Dank je wel Bitterbalquote:
Leukquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Had ik zondag al gevierd, alleen met de kids. Was gezellig
Normaal gaan we uit eten, maar alles is zo duur geworden dat het niet meer leuk is. Niet alleen het eten is duur, maar die drankjes ook.quote:
Ja, helaas is dat wel het gevalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal gaan we uit eten, maar alles is zo duur geworden dat het niet meer leuk is. Niet alleen het eten is duur, maar die drankjes ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |