Nee, teveel zandquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan ook een Iranees eten?
Als ik alle boren zou verzamelen die in mijn mond zijn geweest, heb ik een grote schuur nodig..quote:
Lekker knarsenquote:
Met figuurtjes!quote:
Het was wachten op die buien natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is eigenlijk nog best prima weer momenteel.
Niet goed voor de plantjesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Was eerst 11 mm nu maar 3. Daar voelt niemand wat van
Het beste is een week motregen, maarjaquote:
Huehue.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Was eerst 11 mm nu maar 3. Daar voelt niemand wat van
Heb je zelf niks?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een rots uitgegleden.![]()
Heel mijn broek nat.
Daarvoor hoef ik niet uit te glijdenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op een rots uitgegleden.![]()
Heel mijn broek nat.
Altijd weer een uitdaging.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Ama het volgende:
Ruzie met dekbed(overtrek) viel vandaag mee.Blijft een rot klusje.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet uit te glijden
Nou de vorige keer ging het echt de hele tijd mis en dacht ik op een gegeven moment ik ga wel gewoon onder een dekentje slapen vannacht als het zo doorgaat. Heb ik op de een of andere manier weer de verkeerde punt in de verkeerde hoek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd weer een uitdaging.
Jij hebt je vrouwen liever kurkdroog?quote:
Zo in de dagelijkse beslommeringen wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen liever kurkdroog?
Gelukkigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een natte en vieze broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |