Tssskquote:
Neequote:
Sjezusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wat vroeg hiervoor.
Gone are thy muffins, a West-Friesland Horror Storyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsssk
De droom was een true crime aflevering
Geen horror
@Nattekatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gone are thy muffins, a West-Friesland Horror Story
De Godvrezende Ieren vieren bijna een maand lang kerstmis en op 6 januari moeten alle mannen het huis poetsen op Nollaig na mBan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, Mariah zit voorlopig nog volledig bevroren in haar ijsblok.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot Halloween. Tochquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, Mariah zit voorlopig nog volledig bevroren in haar ijsblok.
Dan gaat de fik erin.quote:
Lekker op tijd welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens de AI goden is dat idd in de nacht van 1 november
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Och ik kwam iemand tegen onderweg en die had nog nooit een hond geaaid. En toen was Ambar daar en die signaleerde dat hij wel een knuffel van haar wilde. Toen was haar eerste aanraking met een hond Ambar.
*smelt*
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wageningen is oprecht een leuke stad door alle internationale mensen.
Gisteren al Iranees gegeten, omdat ze met mooi bij de parkeerplaats van het losloopbos een bbq/feestje houden. Was de 2e keer ofzo dus ik kende de mensen al. Ze kwamen er gelijk aanrennen met een pan met eten, bekertje drinken en een stoel.
Vandaag iemand die op bezoek was bij phd student en alles wat Nederland te bieden heeft aan het opsnuiven is, dus ook inclusief de vriendelijke honden en mensen.
Ga je dan ook een Iranees eten?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaan
Doe nou eens even serieus!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je dan ook een Iranees eten?
Mooie zonnige dag uitkiezen en de parken/uiterwaarden afgaan. Met de juiste mensen lekker gesprekken voeren. Heerlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Goed om te weten, staat nog steeds op het lijstje om er eens een dagje heen te gaan
Moet je wel geluk hebben dat je net de juiste honden tegenkomt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooie zonnige dag uitkiezen en de parken/uiterwaarden afgaan. Met de juiste mensen lekker gesprekken voeren. Heerlijk
Succes @borenverzameling.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En weer in de wachtruimte van de tandarts. Voor een andere boor afspraak, die al vast stond...
*gets mauled by Rottweilers*quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je wel geluk hebben dat je net de juiste honden tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |