Murmeltierquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst trouwens een bergcaaf in het wild gevoerd, die kwam gewoon op m'n schoot liggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel mooi zijn over al die smalle wegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het met de motor willen doen, lekker toeren daar
Schotland was al een mooi avontuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn over al die smalle wegen.
Veel plezier!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gearriveerd in Donegal. Hier gaan we het railway museum bezoeken.
Ik zie de Kakkerlak.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Hongkongse maas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt die bijgevuld
[ afbeelding ]
Museum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wolkenkrabber op Hong Kong Island met die twee antennes bovenop noemen de locals The Cockroach.quote:
Creepy zeker.quote:
Hoe lang blijf je?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx. Was gisteren eind van de middag aangekomen
ahquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wolkenkrabber op Hong Kong Island met die twee antennes bovenop noemen de locals The Cockroach.
In dat gebouw zit ergens een kwekluxe warenhuis trouwens.
Heb je de Star Ferry genomen?
En op naar de lift trouwens?
Zoeken op Star Ferry, uiterste punt van Kowloon en naast dat reuzenrad op Hong Kong Island kun je opstappen voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
Nee de metro. Heb de hele tijd gezocht naar een toeristische boot maar niet gevonden
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken op Star Ferry, uiterste punt van Kowloon en naast dat reuzenrad op Hong Kong Island kun je opstappen voor een appel en een ei.
Ja alleen Victoria Harbour over maar ik kan daar de hele dag mee op en neer varen en dan nog blij zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?
Ik woonde halverwege op Nathan Road en werkte op Hong Kong Island en als ik dan afgewerktquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar was ik. maar die vaart alleen naar de overkant denk ik?
ze hebben nu mooie nieuwe ferries , lijken op de waterbus in rotterdam en dordrechtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik woonde halverwege op Nathan Road en werkte op Hong Kong Island en als ik dan afgewerktwas bleef ik af en toe stiekem zitten om een keer extra op en neer te gaan.
Destijds had je nog geen metro of tweede tunnel onder de haven door, alleen een autotunnel vrij afgelegen waar altijd een schijtlange file stond![]()
Vandaar mijn eeuwige liefde voor die prachtige groene schepen, de geur, het magnifieke uitzicht, het geluid
Oh dat is een kort tripje dit keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga zaterdag weer terug. Denk dat dat ook lang genoeg is
Vergeet die kweklange roltrap niet, kun je om de 10 minuten afstappen en een hapje eten en wat shoppen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nu mooie nieuwe ferries , lijken op de waterbus in rotterdam en dordrecht
maar ga er morgen denk ik weer heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |