En wanneer weer naar huis?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu in Ierland (noordelijke stuk van Ierland. Maar we zijn begonnen in Noord-Ierland. Nu alweer bijna onderweg naar Dublin.
Hier krijg je bij de meeste gerechten wel een side dish naar keuze er gratis bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook jammer, en als je dan uit eten gaat betaal je de hoofdprijs voor een stukje vlees en moet je de groente en aardappeltjes er nog apart bij kopen ook.
Ik heb de laatste keer een lopend buffetje besteld. Maar vond het niet geweldig eerlijk gezegd.
En dan bij mijn zoon die heeft grote ruimtes
Gaan jullie ook nog boven Dublin langs de Boyne? Newgrange en Slane Castle, Battle of the Boyne slagveld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu in Ierland (noordelijke stuk van Ierland. Maar we zijn begonnen in Noord-Ierland. Nu alweer bijna onderweg naar Dublin.
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las caafnavel, dat mensen (ik niet) daaraan likken zo.
Zat dit dus ook te bedenken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijn
Waarschijnlijk niet. We gaan nu richting Corkagh More. En vandaar in een keer door naar Dublin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog boven Dublin langs de Boyne? Newgrange en Slane Castle, Battle of the Boyne slagveld?
Slane zit een puik restaurantje trouwens.
Wel heel schattig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las ook caafnavel, vroeg me ineens af hoe miniscuul klein een caafnavel zou zijn
Kik, zo hoor het, bij de meeste is het niet meer hoor. Is echt een uitzondering tegenwoordigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier krijg je bij de meeste gerechten wel een side dish naar keuze er gratis bij.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier zijn wat details over de cavia navel:
Locatie: De precieze plaatsing van de navel kan variëren. Sommige navels zitten meer naar de achterste helft van de buik, terwijl andere zich dichter bij de tepels bevinden.
The Merchants Arch in Dublin is gezellie mozarellie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. We gaan nu richting Corkagh More. En vandaar in een keer door naar Dublin.
omgquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst trouwens een bergcaaf in het wild gevoerd, die kwam gewoon op m'n schoot liggen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |