Ja een hond uitlatenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Filmfestival. Een mens moet wat.
Waar??!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef AirwiN het volgende:
Ik zag vandaag een muntje op de grond liggen en moest aan @:Dr_Flash denken.Heb het muntje niet opgepakt trouwens.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Ik was boodschappen doen met de fiets
Bij xe zelfscan nog eventjes wat spullen herschikken in de fietstas, scande die per ongeluk nog een keer de oesterzwammen.
Dus assistentie gevraagd om die er weer af te halen.
Verplaats ik de tas, scant ie die oesterzwammen nog een keer
Moest ik meteen nog een keer assistentie vragen voor exact hetzelfde
Hoezo scant ie dat dan nog een keer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Bij xe zelfscan nog eventjes wat spullen herschikken in de fietstas, scande die per ongeluk nog een keer de oesterzwammen.
Blijkbaar is de oesterzwammencode erg makkelijk scanbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo scant ie dat dan nog een keer.
Dat telt niet. Ik duik ook geen fonteinen in en zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij de Wishing chair ook allemaal muntjes zien liggen.
Op mijn werk.quote:
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ze ook netjes laten liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat telt niet. Ik duik ook geen fonteinen in en zo.
Gewoon je verlies nemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar is de oesterzwammencode erg makkelijk scanbaar
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was datquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze ook netjes laten liggen
Wat jammer.quote:
Ik ben gewend aan onhandig doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou liever nog eens betalen voor die zwammen dan aan de winkel laten weten dat ik zo onhandig ben.
Dan ben je echt triest ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was dat
Ja dat werd zo’n publieke rel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was toch eens iemand die ergens (in de efteling o.i.d.?) muntjes uit een fontein ging vissen? Een vader die daar met kinderen was. Was zo'n filmpje van. Wat een sneuneus was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |