Hebben ze op het vliegveld een ring staan en ik moet tegen een immigratie agent vechtenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh je het land wel in mag?
Dan gaan ze je vragen hoe goed je muah Thai al is.
Heb je nog honden, katten of asielzoekers mee terug genomen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes
En @:dud0r
Ik ben ook weer terug uit Griekenland.
ik zit aan de andere kant. misschien morgen avond. nu lig in in mijn bed :pquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dan aan de waterkant kijken, vanaf Kowloon heb je het mooiste uitzicht ter wereld joh.
Zooo dr zaten daar wel leip veel zwerfkatten ja. Kolere heyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je nog honden, katten of asielzoekers mee terug genomen?
Ja, dat denk ik wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze op het vliegveld een ring staan en ik moet tegen een immigratie agent vechten
Niemand van ons gaat ze e-mailen hoor via info+bitterbal@thaiimmigration.netquote:
's Middags nog op straat, 's avonds vers bereid bij je mixed grill.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Zooo dr zaten daar wel leip veel zwerfkatten ja. Kolere hey
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand van ons gaat ze e-mailen hoor via info+bitterbal@thaiimmigration.net
Hadden ze je niet kunnen houden daar?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:56 schreef Haags het volgende:
Vriendjes, vriendinnetjes
En @:dud0r
Ik ben ook weer terug uit Griekenland.
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze je niet kunnen houden daar?
Ze kon nog geen datum geven, wel dat ze vrijdag als ze hier heen komt meer weet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ikhopelijk weet je snel meer
Dat weet je al. Wrapsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond eten?
Ik heb al wraps op vandaagquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat weet je al. Wraps
Verkeerde topic.
Goed bezig.quote:
Ik wilde mensen lokken met vragen over etenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig.
Maar eigenlijk heb je nu geen inspiratie en ben je op zoek naar iets om te eten?
Geen idee. Ik zie het wel als ik in Breda aankom. Maar ik vermoed dat ik ergens een turkse pizza vandaan haal want veel tijd om ergens te gaan zitten heb ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaat iedereen vanavond eten?
Breda of all placesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie het wel als ik in Breda aankom. Maar ik vermoed dat ik ergens een turkse pizza vandaan haal want veel tijd om ergens te gaan zitten heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |