nee, dat is boren volgens mij nooit.quote:
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nee, dat is boren volgens mij nooit.
Maar het ging wel goed en het gat waar de getrokken kies zat, zag er goed uit
ja dat klopt wel...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.
Verdovinggenotquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat boren nooit zoveel voorstellen als je een verdoving hebt. De verdoving zelf en de duur van het gepruts vind ik irritanter.
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Is Hong Kong ook iets voor mij, denk je?
ja dat snap ikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook even mijn nieuwe woonbegeleidster via WHatsapp gevraagd of ze al meer weet over de verhuisdatum, want ik word heel onrustig/somber van die onzekerheid
Niet ontiegelijk druk ook??quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duur
jawel een beetje maar vind het niet storend eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet ontiegelijk druk ook??
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdovinggenot
Ik heb extreem gevoelige tanden en heb één keer de fout gemaakt door niet voor verdoving te gaan toen er gevuld moest worden. Dat was gewoon erger dan de verstandskies die tegelijk werd getrokken en er niet uit wilde
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdovinggenot
Ik heb extreem gevoelige tanden en heb één keer de fout gemaakt door niet voor verdoving te gaan toen er gevuld moest worden. Dat was gewoon erger dan de verstandskies die tegelijk werd getrokken en er niet uit wilde
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm het is wel erg stedelijk en heet. Oh en duur
Ja, maar goed, jij loopt daar ook zo rond:quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel een beetje maar vind het niet storend eigenlijk
hmm dat valt eigenlijk best meequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar goed, jij loopt daar ook zo rond: [ afbeelding ]
Hoe vind je de lampjes?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat valt eigenlijk best mee
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat valt eigenlijk best mee
De vlucht of de douane?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu alweer zenuwachtig voor mijn terugvlucht
Oh je het land wel in mag?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nu alweer zenuwachtig voor mijn terugvlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |