"Oeps"quote:
Ja datquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hand uitgestoken en wat geroepen naar een paar kutjong op zo'n flikkerfiets die daarna dachten dat ik ze wilde slaan?
Mars ineens kapotquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hand uitgestoken en wat geroepen naar een paar kutjong op zo'n flikkerfiets die daarna dachten dat ik ze wilde slaan?
Ja, kan toch niet?quote:
Heb liever Lion.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je altijd nog overgaan op twix of snickers
2 van die jankventjes die denken dat ze van de straat zijn terwijl ze eigenlijk gewoon met paps en mams op het bungalowpark op vakantie waren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Mag hopen dat je wel even een inschatting had gemaakt van hetgeen wat er op die fiets zat?
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?quote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 van die jankventjes die denken dat ze van de straat zijn terwijl ze eigenlijk gewoon met paps en mams op het bungalowpark op vakantie waren?
4E zou me wel beschermenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
Moeten @:bitterbal en ik weer drones achter je aan laten vliegen?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?
Een botsing met Mars?
Nou echt hequote:
Is dat een lekkere soep?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet
Zijn wij ook ontstaan uit oersoep?
quote:
toen waren die lekkernijen nog niet uitgevonden dus denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hoe ze denken dat de maan is ontstaan?
Een botsing met Mars?
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...quote:
Jij kan ook niet zonder toezicht naar buiten hequote:
Ik denk het nietquote:
Daar zijn ze te snel voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het hierop zou uitdraaien ...![]()
Maar goed, andersom toch ook?![]()
Al zou ik nooit fatbikers in het gezicht slaan...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader en ik werden een keer in een bocht afgesneden door een paar van die snotneuzen in zo'n klein autootje, volkswagen polo achtig. Wij stonden gewoon nog op de stoep.
Dus mijn vader ramt zo met zijn vuist op hun dak
Komen ze even later teruggereden
Raampje gaat open
En toen "gooiden" ze een open blikje frisdrank naar ons toe.
Maar dat mislukte. Dus dat blikje viel gewoon uit de auto.
En toen reden ze snel weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |