Samen met mijn broer en zijn vriendin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je alleen op reis? Of met anderen?
Plex of Jellyfin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb eindelijk het probleem met mijn filmserver weten op te lossen waardoor er rook uit m'n nas kwam als ik eens per ongeluk een ongeldige audio oid selecteerde, maar ik zou echt bij god niet weten wat ik gedaan heb om dat op te lossen
Een harp. Het nationale symbool van Ierland.quote:
Ik ben niet zo bekend met de nationale symbolen van landenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een harp. Het nationale symbool van Ierland.
Harpsicat.quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh droom eigenlijk best wel vaak. Weet vaak grote delen ook nog wel als ik wakker word.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben al blij als ik überhaupt droom. Dat betekent dat ik weer eens goed geslapen heb.
Staat ook op de staart van Ryanair toestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja sorry daar ben ik ook niet zo bekend mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat ook op de staart van Ryanair toestellen
Ik wel. Want daarom staat het ook op Guinness.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wel. Want daarom staat het ook op Guinness.
(Ken het van naam en weet wat het is maar daar stopt het)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
Ja sorry daar ben ik ook niet zo bekend mee.
Staat ook op de Ierse euromuntjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit ook niet wist.
Kijk ik ook niet dagelijks naar moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat ook op de Ierse euromuntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |