Controle kom je hier zelden tegen, vooral in de tram of bus. Af en toe doen ze eens een dag waarbij er dan veel gecontroleerd wordt. Precies op zo'n dag heb ik natuurlijk eens een kaartje net na vertrek van de bus gekocht, en kreeg ik een boetequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
we kregen gratis ov bij een hotel overnachting en er was verder ook geen controle
Dat is van Zurich over de Limmat rivierquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat ook waar mensen zwemmend naar kantoor/naar huis gaan?
En in Bern zie ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is van Zurich over de Limmat rivier
Fantastisch lijkt mij datquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:ygritte er zijn hier ook mensen die naar huis paragliden, mountainbiken of skiën, als ze overdag op een berg werken
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuisquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat druk, was dit tijdens het songfestival?
Zat al te zoeken, waar zijn de pharma gebouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuis
O ja hoe was het nog bij de dokter? Extra onderzoek gehad?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee was saill dit weekend in amsterdam, filmpje van mijn zus ik zat ziek thuis
Hoezo gebruik je de term vegan voor een kaars, het is niet dat je daar op gaan knabbelen lijkt mequote:Glade Geurglas vanille vegan raapzaadwas
https://www.ah.nl/product(...)le-vegan-raapzaadwas
Lekker man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Maar @:ygritte er zijn hier ook mensen die naar huis paragliden, mountainbiken of skiën, als ze overdag op een berg werken
Omdat er geen dierlijke producten in zijn verwerkt, en sommige mensen dat belangrijk vinden. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik had kaarsen gekocht bij de AH (90% korting, ons bin zuunig). Zit ik even te kijken welke het zijn
[..]
Hoezo gebruik je de term vegan voor een kaars, het is niet dat je daar op gaan knabbelen lijkt me
Ik vind vegan meer een term voor voedselquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er geen dierlijke producten in zijn verwerkt, en sommige mensen dat belangrijk vinden. Denk ik dan.
Net als met vegan makeup.
Ok, zal het doorgeven aan de hele wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind vegan meer een term voor voedsel
strijkje afgenomen en naar het ziekenhuis gestuurdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja hoe was het nog bij de dokter? Extra onderzoek gehad?
Dank je welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, zal het doorgeven aan de hele wereld
Ben je alleen op reis? Of met anderen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het souvenir dat ik gekocht heb.
[ afbeelding ]
Maar wat is het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich snap ik het wel. Mooie oude stad, aan een prachtig groot meer en midden tussen de bergen. Maar vind het zelf ook wat te toeristisch om voor de lol doorheen te lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
luzern schijnt toch wel de beste plaat op aarde te zijn hoorde ik op bnr radio en ik ben het er niet geheel mee oneens, wel een beet kak en toeristisch
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |