Wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed jullie weten het dus ook niet.
wat was de vraag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan m'n sinaasappel aanraden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
echt zin om shit door t raam naar buiten te gooien nu
Nee. Met je HONT.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had iemand nog afval in de aanbiedingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
echt zin om shit door t raam naar buiten te gooien nu
hier kan het raam niet ver genoeg open dankzij de luxaflexquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand nog afval in de aanbieding
Knijp in je sinaasappel!quote:
Wel langs de huisarts geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
uitstrijkje laten maken en op de bus gedaan
Minder pijn dan in m'n handen.quote:
Ik heb net een bevroren banaan met cacaopoeder geturbojoeksterdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens werken stelletje uitkeringstrekkers
Of in je portemonneequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder pijn dan in m'n handen.
En hoe snel heb je daar dan uitslag van ongeveer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:20 schreef Karzai het volgende:
uitstrijkje laten maken en op de bus gedaan
Ja hoor, voor jou welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een bevroren banaan met cacaopoeder geturbojoeksterd
Telt dat ook?
De rest van Nederland niet?quote:
quote:
dat is 1 minuut lopen, even praatje gemaakt en uitgelegd, wattenstaafje langs de wond gehaald, pakketje van gemaakt en op de brievenbus gedaan die hier ook vlakbij isquote:
Uhmquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik op Facebook (![]()
![]()
) weer kutonzin over Harry Potter langs zie komen klik ik snel weg voordat ik iets post als "jullie weten dat het allemaal verzinsels zijn toch?"
Nou weer eoa uitgedaagde die de wereld wijs komt maken dat ene Draco verliefd was op Bellatrix en niet op Hermione![]()
IN JE ZIEKE HOOFD PUISTENNERD
quote:
Dat Fles vakantie nodig heeft.quote:
Ahja, dat verklaart veelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat Fles vakantie nodig heeft.
top, hopelijk heb je snel duidelijkheidquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is 1 minuut lopen, even praatje gemaakt en uitgelegd, wattenstaafje langs de wond gehaald, pakketje van gemaakt en op de brievenbus gedaan die hier ook vlakbij is
ja ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
top, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Ja ze kunnen alleen bezorgen op momenten die jou niet uitkomen natuurlijk. Duhquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom kan ik bezorgtijd van morgen niet aanpassen naar donderdag.
24 graden hier.quote:
16 graden in Ierland vond ik wat frisjes.quote:
Ze zijn voor eerst lange tijd kut.quote:
insmeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9.89s stapjes gezet. Nu weer terug in het hotel. Zo nog even op bed liggen. Even de voetjes wat rust geven.
Ik weet wel ergens waar het ongeveer 37 graden is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat is het alleen NERGENS.
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het op een paar plekken wel geweest vandaag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is het op een paar plekken wel geweest vandaag.
[ afbeelding ]
Oh shit is het niet waar gebeurd? Dan verander ik snel de naam van mijn kat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik op Facebook (![]()
![]()
) weer kutonzin over Harry Potter langs zie komen klik ik snel weg voordat ik iets post als "jullie weten dat het allemaal verzinsels zijn toch?"
Nou weer eoa uitgedaagde die de wereld wijs komt maken dat ene Draco verliefd was op Bellatrix en niet op Hermione![]()
IN JE ZIEKE HOOFD PUISTENNERD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |