Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Weer een grapje?quote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 7??
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaBeterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Inmiddels al 5 minuten laterquote:
Nou jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf later.
Bijna einde van de wereld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Bijna weekend. Bijna maandag. Bijna kerst. Bijna bloesems. Bijna augustus 2026.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaEven rustig aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhmquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Bijna weekend. Bijna maandag. Bijna kerst. Bijna bloesems. Bijna augustus 2026.
Tijdception.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja
Het wordt nooit eerder
Behalve als je naar een andere tijdzone afreist
Dat je daar dan jezelf tegenkomt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja
Het wordt nooit eerder
Behalve als je naar een andere tijdzone afreist
Dat kan ik welquote:
Doe eens normiequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal losgeslagen.
*kraakt knokkels*quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.
Ik bezit geen stropdas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stropdas om het hoofd, sok in de broek, headbangen, wulpse semi-blote nonnen in huis, sterke drank, alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |