SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
1 oktober officieel over, maar na m'n vakantie een fade in-fade out constructie, wel fijn dat dat kan.quote:
Lekker wel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
1 oktober officieel over, maar na m'n vakantie een fade in-fade out constructie, wel fijn dat dat kan.
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weet je wie ook een mensenmens was
Zou jou trakteren.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoestbui. Gelijk weer tien minuten buiten adem.
misschien even naar de huisarts als je terug bent?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoestbui. Gelijk weer tien minuten buiten adem.
Ik heb wel het idee dat het los komt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien even naar de huisarts als je terug bent?
hmm dan nog even wachtenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het los komt.
klaagkatquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil ook vakantie
M'n enige week bij m'n huidige werkgever die ik nog heb is vlak voor vertrek, van woensdag tot dinsdag. Daar heb ik echt net niets aan met een waterpolowedstrijd precies in het midden.
Dat is knap lullig. Lig je daar op 7000 meter hoogte te wachten tot je sterft.quote:De hoop is vervlogen dat een bergbeklimmer die al 12 dagen op 7000 meter hoogte vastzit op een berg in Kirgizië, het zal overleven. Het blijkt onmogelijk om de vrouw te redden.
beetje moe dat de hele samenleving maar in moet springen op mensen die idiote levensgevaarlijke dingen willen doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-natalia-nagovitsyna
[..]
Dat is knap lullig. Lig je daar op 7000 meter hoogte te wachten tot je sterft.
Er is ook iemand overleden in een poging om haar te redden en er is een helikopter neergestort.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
beetje moe dat de hele samenleving maar in moet springen op mensen die idiote levensgevaarlijke dingen willen doen
Hitler?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weet je wie ook een mensenmens was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |