Zoals zovelen hierquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb weinig meer te doen; maar moet wel aanwezig zijn
Gewoon doen alsofquote:
Heb echt nog nooit gehoord dat iemand taart vies vond in het algemeenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit gehoord dat iemand taart vies vond in het algemeen
TaMieke uitgezonderd met die taart van dr tante, maar dat zal een uitzondering zijn
Ik lust bijna geen 1 taart.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TaMieke uitgezonderd met die taart van dr tante, maar dat zal een uitzondering zijn
Ik vreet m'n huis wel op.quote:
Ik ook niet eigenlijk. Ik hou niet van alle soorten taart maar met een lekker mokka gebakje maak je me wel blijquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
Worteltaart of mokka schuim is wel lekker. Verder mwah.
Ik heb eigenlijk vandaag al best een fuckton aan nuttige dingen gedaan. Zoals. Vrije dagen bij kopen. Vrije dagen opnemen. Check, Check. Streept zo lekker afquote:
Slagroomtaart vind ik echt helemaal smerig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjes
Ja, laagjesquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Alles met aardbei en slagroom en/of veel laagjes
Sowieso supermarkttaart vermijden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Slagroomtaart vind ik echt helemaal smerig.
Oh jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Ik hou niet van alle soorten taart maar met een lekker mokka gebakje maak je me wel blij
Maître Paulquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso supermarkttaart vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |