Dat heet Nederland en zomerquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Morgen ineens weer 27°. Wat is dit nou weer daar.
Voelt soort van al als de eerste nazomerquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Morgen ineens weer 27°. Wat is dit nou weer daar.
Er moet maar een nieuw schema komen. Gesawi met dimmy is ook al lang geschiedenis.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet ik nou wanneer het schattige beestjes uurtje is?
Maar het is gewoon nog een maand zomer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt soort van al als de eerste nazomer
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is gewoon nog een maand zomer.
Goed voor de tuin van mijn ouders.quote:
Ja zal best maar het is gewoon zomer en geen herfst.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.
Ik las laatst al dat er werd geklaagd dat het weer in juni en september vaak beter is dan in juli en augustus en DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN IN DE REGENquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het weer in september voelt meestal meer als een beginnnende herfst dan de zomer, al zou dat tegenwoordig best eens kunnen gaan veranderen.
Maak er eenquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet maar een nieuw schema komen. Gesawi met dimmy is ook al lang geschiedenis.
Ja, al gniffelend.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst al dat er werd geklaagd dat het weer in juni en september vaak beter is dan in juli en augustus en DENKT ER DAN NIEMAND AAN DE KINDEREN IN DE REGEN
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.quote:
Dit is mijn instelling op werkquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet altijd alles zelf doen. Doen jullie maar eens wat stelletje luie flikkers.
Dat komt dus door al dat slechte weer. Als het mooi zomerweer zou zijn, zouden ze buitenspelen. Echt waar!quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof kinderen nog buitenspelen ook.
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is mijn instelling op werk
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.
Omdat ik altijd alles zelf doe jaquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je taarten, kusjes en promotie na promotie krijgt.
Zodra jij er een plaatje van post, is het begonnen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Hoe weet ik nou wanneer het schattige beestjes uurtje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |