Mijn zondag.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje liggen. wachten tot je de pijp uit gaat
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:47 schreef Ama het volgende:
Ik ga niet meer buiten fluiten om een poging doen tot Hedwig lokken dus als ik dat niet doe kan ze ook niet meer zeggen dat ik 1 van die honden uitlok.
quote:
quote:
quote:
🤷♀️ Ja geen idee verder ?quote:
Lijkt me echt een hele nare dood.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje liggen. wachten tot je de pijp uit gaat
Sow dat is duidelijke taal.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met Hedwig lekker doen waar je zin in hebt en dat gare gestoorde debiele tyfuswijf finaal in de teringstront laten zakken met die godvervloekte strontmolen van d'r.
niet gaan bergbeklimmen dan maarquote:
Was ook mijn eerste ingeving hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
🤷♀️ Ja geen idee verder ?
Ja ik was het niet van plan iig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gaan bergbeklimmen dan maar
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn blender loopt te kloten, de onderkant van de kan die je in de motor steekt, het draaiende gedeelte, was aan het smelten en liep te roken en te stinken en er kwam allemaal zwarte troep uit dus ik heb dus allemaal kankerverwekkende smoothies zitten drinken dit jaar, heerlak.
Nou mij niet. Beetje net als de zee in lopen. Je valt gewoon in slaap en je wordt niet meer wakker.quote:
Blondiquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving hoor
Maar hij hield ook van honden
Tijd voor een nieuwe blenderquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn blender loopt te kloten, de onderkant van de kan die je in de motor steekt, het draaiende gedeelte, was aan het smelten en liep te roken en te stinken en er kwam allemaal zwarte troep uit dus ik heb dus allemaal kankerverwekkende smoothies zitten drinken dit jaar, heerlak.
Kan niet zeggen dat dit echt fijn klinkt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mij niet. Beetje net als de zee in lopen. Je valt gewoon in slaap en je wordt niet meer wakker.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Moet je bij Ama zijn.quote:
WHIEEEPquote:
Nee ik blijf nog even zwarte smoothies van gesmolten rubber drinken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe blender
Nermquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog even zwarte smoothies van gesmolten rubber drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |