Je moet iets doen als er weer eens een update wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ooit een collega die zijn nagels zat te clippen aan zijn bureau.
Echte vrouwen kunnen dat zelfs in een achtbaan of op een trilplaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Make up doen überhaupt op plekken die bewegen, lijken me niet geschikt daarvoor.
Net zoals nagellak doen in de trein. Oké dat stinkt wel. Maar dat lukt me al niet als ik thuis op de bank zit. Ik kan in de trein net zo goed gewoon m'n vinger in dat flesje dopen. Zelfde effect.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Make up doen überhaupt op plekken die bewegen, lijken me niet geschikt daarvoor.
Maar echte vrouwen durven niet in een achtbaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte vrouwen kunnen dat zelfs in een achtbaan of op een trilplaat.
Waarschijnlijk ben je dan wel sneller.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals nagellak doen in de trein. Oké dat stinkt wel. Maar dat lukt me al niet als ik thuis op de bank zit. Ik kan in de trein net zo goed gewoon m'n vinger in dat flesje dopen. Zelfde effect.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echte vrouwen durven niet in een achtbaan.
Klinkt behoorlijk autistisch ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er zo'n vent naar je toe die begint te schelden dat je stinkt. Overal oogpus. Kan echt niet.
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zeggen "ja maar ik ben een echte vrouw want chromosomen" maar dan ben ik net zo fout als JK hè?
Neequote:
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefectquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefect
Krijgen we anders een boete?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Jij wel en een boete van Karzai omdat je junkfood eetquote:
Beperktenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.
Kijk ik niet, dat is een vrouwenserie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, US gebruikt het topic weer voor zijn Handmaid's Tale fetisj.
Watquote:
Je spelt fokkers verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |