quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar echte vrouwen durven niet in een achtbaan.
Klinkt behoorlijk autistisch ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er zo'n vent naar je toe die begint te schelden dat je stinkt. Overal oogpus. Kan echt niet.
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde zeggen "ja maar ik ben een echte vrouw want chromosomen" maar dan ben ik net zo fout als JK hè?
Neequote:
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefectquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke vraag voor de mensen met een geboortedefect
Krijgen we anders een boete?quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een baarmoedert of ooit eentje in bezit gehad?
Jij wel en een boete van Karzai omdat je junkfood eetquote:
Beperktenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt ook vrouwen die zonder baarmoeder worden geboren, die noemen we gewoon weer gehandicapten.
Kijk ik niet, dat is een vrouwenserie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Ah, US gebruikt het topic weer voor zijn Handmaid's Tale fetisj.
Watquote:
Je spelt fokkers verkeerdquote:
Geld stroomt gewoon binnen met niets doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
@Amaquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkjes werken![]()
En dat zouden meer mensen moeten doen
Minimaal 3quote:
quote:
Doe niet zo belangrijkquote:
9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |