Het is net zoals heel lang links plakken met een trein auto's achter je of voor anderen gaan staan als het vliegtuig net stil staat ruim voor de deuren open gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten en drinken in de trein zou gewoon moeten kunnen.
Make-uppen? Ja waarom niet? Maar geen nagels lakken dan, want dat stinkt gewoon.
Ik had wel eens iemand die nagels ging knippen in de trein en ze daarna ging lakken. Doe dat lekker thuis joh.
Ik sloop dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die alleen doen wat in hun functie-omschrijving staat en geen taakje meer![]()
Mijn extra taakje is: op fok zitten en onzin verkondigen
Ben ik goed in en kan ik nog in promoveren
Ik ga je een schaal hoger zetten in het KSC functiehuis. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die alleen doen wat in hun functie-omschrijving staat en geen taakje meer![]()
Hier ookquote:
Wat is dit voor een vreemd concept?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, als het echt is omdat je ongeliefd bent kunnen ze dat ook niet eeuwig volhouden. Als je officieel steeds meer taken erbij krijgt die duidelijk bij een andere schaal horen, is het op een gegeven moment vanuit HR niet meer te verdedigen naar je manager. Tenzij die je ook niet mag, dan zit er niks anders op dan wachten tot iedereen vertrekt en aardig doen tegen de volgende collega's
Wieeeejquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga je een schaal hoger zetten in het KSC functiehuis. Gefeliciteerd![]()
Iets volstrekts normaals en sociaalquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vreemd concept?
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)quote:
Jij als mensenmensquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delen
Niet eens netto? Tegenvallertje hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg maar liefst 280 bruto extra om hier mijn dagdagelijkse wijsheden te posten en levenservaring te delen
Net een uur aanwezig en ik wil het raam uitspringen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)
Kan je betaald krijgen om hier te postenquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje broccoligehakt erbij, waarom niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat lekker zijn, melk met Parmezaanse kaas?
6 weken nog.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het aftellen tot m'n vakantie eindelijk gaat beginnen en ik zo goed als klaar ben in m'n huidige functie (laatste weekje)
Ben jij toevallig een collega van me? Heb er namelijk één in het team die gaat vertrekken na deze week en tevens op vakantie gaat daarnaquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
I know the feelingquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net een uur aanwezig en ik wil het raam uitspringen.
Het is dat ik een melding kreeg maar bespaar je in vervolg de moeite want ik heb je geblokkeerd.quote:
Waarschijnlijk veel meer, maar dat zie ik wel weer op de eerste dag na de vakantie.quote:
Dat denk ik nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een collega van me? Heb er namelijk één in het team die gaat vertrekken na deze week en tevens op vakantie gaat daarnaHeel toevallig allemaal
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel meer, maar dat zie ik wel weer op de eerste dag na de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |