Gewoon elke maand lekker incasseren en alleen pas wat vervangen als het echt niet meer gerepareerd kan wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.
oeh lekkah! ik doe meequote:
wil gwn lekker spelenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze kat echt nu al helemaal zat. Ik zag Hedwig naar binnen komen dus ik kijk eens bij het luikje.. zit deze etter er weer te wachten.
[ link | afbeelding ]
Ja dat is het. Tegelijkertijd maar weinig actieve controle op. En moet je het als investeringsmaatschappij wel heel bont maken voor je een tik op de vingers krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het niet verplicht om dat wel te doen?
Zouden ze keihard op moeten ingrijpen.
Zo'n invesTeringbende wil niet sparen? Dan dokken ze groot onderhoud maar uit eigen zak.
in Tquote:
doe ik ook altijd als ik hiermee een spel kan winnen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat wil mijn kat niet en deze kat is vals.
Vlinder?quote:
Lovercat.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
Ik ben deze kat echt nu al helemaal zat. Ik zag Hedwig naar binnen komen dus ik kijk eens bij het luikje.. zit deze etter er weer te wachten.
[ link | afbeelding ]
Andere katten begrijpen inmiddels wel dat mijn kat niet zo sociaal is maar deze heeft echt schijt eraan. Ook aan mij want als ik hem wil wegjagen gaat die gewoon langzaam naar me toe en blazen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doe ik ook altijd als ik hiermee een spel kan winnen.
das niet zo erg.... is goed voor de lijn ookquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in mijn chocolate chip kruidnoten. Alleen die zijn thuis en ik begin net met klimmen.
Ben je inmiddels weer een beetje op je oude niveau?quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik in mijn chocolate chip kruidnoten. Alleen die zijn thuis en ik begin net met klimmen.
Die zak met kruidnoten moet je gewoon boven op een berg leggen als motivator om er op te klimmenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua gewicht nog niet. Qua niveau alweer een heel eind gelukkig.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer een beetje op je oude niveau?
Op dit moment zoek ik nog even niets, maar is leuk om te dromenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar zoek je naar een kluswoning @:nattekat of is het meer dat dat het enige binnen budget is?
Anders is dit nog wel een leuke kluswoning @Nattekatquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar zoek je naar een kluswoning @:nattekat of is het meer dat dat het enige binnen budget is?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
Prachtig gemeentijk monument in Venhuizen. Je moet wel ietwat handig zijn. Kost nog geen miljoen.
https://www.funda.nl/deta(...)e-buurt-43/89461381/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar voor de echte sfeer moet je dit filmpje even kijken, met volume aan:
https://www.funda.nl/deta(...)61381/media/video/1/
Wel een mooi ruime tuin
Ohh ok, dacht dat je actief op zoek was.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment zoek ik nog even niets, maar is leuk om te dromen
Weet niet of ik daar wel erg vrolijk van word qua locatie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Anders is dit nog wel een leuke kluswoning @:nattekat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |