Als je je financiën op orde hebt, incl. een goede reserve, dan zou je met 100 euro per maand idd prima uit moeten kunnen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
naja zeg.... mee terug gaan naar de winkel! belachelijk dat ze je een lege doos gevenquote:
Zo blij dat ik geen VvE hebquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zullen het vast wel ergens mee kunnen onderbouwen, maar voor zo'n klein pand zou een kwart daarvan ofzo me logischer lijken
Tragischquote:
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Lijkt je taart een beetje zoals die uit de OP?
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRAquote:
Maar geen sint.quote:
Nja, ik betaal nu minder al minder aan hypotheek dan wat ik anders aan huur moest betalen. En ik vermoed dat dat verschil de komende jaren alleen maar groter gaat wordenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Ja allemaal opquote:
Ja die is hier ook wel erg hoogquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die VvE is gewoon letterlijk hoger dan mijn hypotheek voor de HRA![]()
quote:
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Zo ziet het er wel uit ja, ex-woningbouw die ze helemaal hebben gestript om in de vrije verkoop te gooien. Zo zag het er bij mij ook uit toen ik het kocht, al hadden ze keuken en badkamer wel laten zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dikke kans dat het allemaal huur is/was en dat de verhuurders er samen een bende van hebben gemaakt.
Pics als die klaar is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Alleen iets donkerder
En de mascarponeroom zit er nog niet op
Als je geen VvE hebt wel jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: kopen is op langere termijn beter dan huren hoor![]()
Is het niet verplicht om dat wel te doen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan zo'n investeringsmaatschappij met meerderheidsstemmen die elk initiatief tot sparen of onderhoud tegenhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |