Succesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)terlaan-27/43024167/
Dit soort huizen zijn voor mij heel interessant![]()
Een uitgewoond flatje met zolderkamer waar je nog een ton bij moet gooien om het bruikbaar te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)terlaan-27/43024167/
Dit soort huizen zijn voor mij heel interessant![]()
Vve bijna even hoog als mijn kale huur antigenotquote:
Dat altijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vve bijna even hoog als mijn kale huur antigenot
Als ik kijk naar wat m'n zus allemaal uitgericht heeft in haar woning, denk ik dat het voor mij heel gunstig zou zijn om zo'n huis te kopen. Denk alleen dat ik een paar middelvingers van m'n familie kan verwachten als zij net klaar is en ik begin met de ellende
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan isquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje met zolderkamer waar je nog een ton bij moet gooien om het bruikbaar te maken?
Kan je wel overal bij en zelf leidingen en goten leggen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan is
Dat scheelt wel een hele hoop gekut jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uitgewoond flatje waar de moeite van alles eruit slopen al voor je gedaan is
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toiletquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
En nevernooit dat dat een ton vereist.
portapottiequote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toilet
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks in he, niet eens een toilet
Qua materiaalkosten kun je dat nog wel betaalbaar houden, maar je zit ook nog met allerlei randzaken die je niet zelf (wil) doen. Alles zal gestuct moeten worden, nieuwe plafonds, deuren en kozijnen, verwarmingen, kabels frezen en verleggen, al het schakelmateriaal vervangen, alsnog het nodige sloopwerk (die open haart bijvoorbeeld). Zit stiekem toch een hoop meer kosten in dan je in eerste instantie denkt hoorquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.
Kun je de OP weer herstellen zoals ik hem had?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap van oude betaalbare woningen is dat je doorgaans die keuken en badkamer er sowieso wel uit pleurt.
Ik heb het net allemaal meegemaakt deze zomerquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua materiaalkosten kun je dat nog wel betaalbaar houden, maar je zit ook nog met allerlei randzaken die je niet zelf (wil) doen. Alles zal gestuct moeten worden, nieuwe plafonds, deuren en kozijnen, verwarmingen, kabels frezen en verleggen, al het schakelmateriaal vervangen, alsnog het nodige sloopwerk (die open haart bijvoorbeeld). Zit stiekem toch een hoop meer kosten in dan je in eerste instantie denkt hoorMaar wel leuk om met een relatief leeg canvas te beginnen zodat je het helemaal naar je eigen smaak kunt maken
zolang je het ook zelf op gaat ruimen kan niemand daar op tegen zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
En als FOK!er trek ik gewoon in die zolder
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het net allemaal meegemaakt deze zomer
Alleen kozijnen niet.
Deden meer supporters bij wedstrijden. Mooi gebaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:34 schreef Ama het volgende:
Applaus in zeventiende minuut Ajax-Heracles voor omgebrachte Lisa (17) - https://nos.nl/l/2579766
Hoezo is die VvE zo tyfushoog eigenlijk, 424 per maand, 5000 per jaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
En als FOK!er trek ik gewoon in die zolder
en dan ook nog eens een echte airco die je aan moet schaffen. Komt er allemaal maar even bij.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het stiekem duur makenEen keuken of badkamer kun je vrij eenvoudig berekenen wat het ongeveer gaat kosten. Maar alle schroefjes, verf, plintjes, afdekkapjes voor het schakelmateriaal, deurbeslag, plankjes, draadjes, ditjes, datjes. Je gaat drie keer per dag naar de bouwmarkt voor een paar tientjes, maar eind van de maand zijn dat vaak een hele hoop tientjes
Ja kreeg er wel kippenvel van toen ik het zag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deden meer supporters bij wedstrijden. Mooi gebaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |