een keer een nachtje meer dan 12u slapen kan ook lekker zijnquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is pas 18.00 uur..
Had echt gehoopt op 22.00 uur
Dat zijn inderdaad kranen, dat heb jij heel goed gezienquote:
Ja, maar dan moet ik echt doodop zijn en dat ben ik niet. Gisteren al bijna heel de dag op bed gelegen....quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
een keer een nachtje meer dan 12u slapen kan ook lekker zijn
ah oke nee dan is dat niet verstandigquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik echt doodop zijn en dat ben ik niet. Gisteren al bijna heel de dag op bed gelegen....
Nou denk het niet. Slippers aan, Erdingers in de zon. Stapgenot geloof ik wel voor vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een stukje fietsen, maar ik ga geen stapjes meer doen. Jij gaat vast nog even naar buiten straks om me in te halen?
Oh, dat klinkt goed! Heb je er nog borrelhapjes bij?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou denk het niet. Slippers aan, Erdingers in de zon. Stapgenot geloof ik wel voor vandaag.
Ligt er ook wel aan wat voor vlees, voor hetzelfde geldt zijn het speklapjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
flinke lading knoflooksaus.... genoeg vlees voor een broodje... (vlees wel braaf uit de ninja dus zo goed als vetloos)
jumbo shoarmavleesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wat voor vlees, voor hetzelfde geldt zijn het speklapjes
Snorrenvoer strakkiesquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed! Heb je er nog borrelhapjes bij?
Varken of kipquote:
varkenquote:
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjesquote:
ja drom ook geen extra vettoevoegingquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjes
Daarom neem ik altijd de vegan versie van AH.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ok, die supermarkt shoarma is vaak van dat taaie vlees met allemaal vetbonkjes
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de stukjes poep en abcessen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.
en sperma he heel veel sperma.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shoarmavlees is meestal gewoon slachtafval met een kwak kruiden om de ammoniakgeur te maskeren.
heerlijk!!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stukjes poep en abcessen.
Ja ik ook. Al is dat ook maar een enkele keer per jaarquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd de vegan versie van AH.
Vette bekquote:Op zondag 24 augustus 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
lekker een vette bek, maar zonder eigen toevoeging van vet door het gebruik van de Ninja ipv een koekepan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |